Geluid buiten iTunes om via Airplay afspelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 10:06
Beste tweakers

Recentelijk heb ik een B&W zeppelin air aangeschaft en daar stream ik ook al me muziek heen. Maar dat kan alleen met itunes, en dat is wel balen. Want ik wil bijvoorbeeld ook al ik een filmpje bekijk het geluid er overheen horen, maar ook me systeem geluiden. ( bij gewone films en bij youtube etc.)

weet iemand hier een oplossing voor? ik ben zelf op airfoil gekomen alleen dat werkt niet helemaal lekker, dus ik dacht dat er misschien een andere oplossing was?

Mijn computer draait op Windows 7

met vriendelijke groet
Daantjuh68

[ Voor 3% gewijzigd door daantjuh68 op 30-10-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Heb je mountain lion?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
oh sorry nee ik draai windows 7 excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 06:48

Gerco

Professional Newbie

Als je MacOS 10.8 gebruikt kun je dat gewoon doen door Alt-VolumeIcoon (in menubar) en dan Apple TV or een andere Airplay device als output kiezen.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 20:38
Geluid via AirPlay heeft altijd vertraging. Een film kijken gaat dus niet prettig werken via AirPlay. De Zeppeling heeft ook AUX in, dat zou je eens kunnen proberen!

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
@gerco bedankt voor je comment helaas was ik vergeten er bij te zetten dat ik Windows 7 draai! maar bedankt !

@Sander oke dat is minder! het fijne vond ik juist dat ik niets hoefde te doen met kabels anders word het zo'n zooi en geklooi. maar bedankt voor de comment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Aangezien windows dit niet zelf ondersteunt zul je gebruik moeten maken van third-party software, zoals inderdaad AirFoil.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
iemand anders nog ideeen of programma's die het zelfde doen als airfoil ( maar dan anders of verschillend?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
daantjuh68 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:27:
iemand anders nog ideeen of programma's die het zelfde doen als airfoil ( maar dan anders of verschillend?)
Er zijn misschien wel andere alternatieven maar het heeft geen zin. Films afspelen gaat gewoon niet goed werken omdat AirPlay een buffer heeft van een paar seconden. Hierdoor zal het nooit snel gaan, laat staan synchroon lopen met je film.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
SanderPS3 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:03:
[...]

Er zijn misschien wel andere alternatieven maar het heeft geen zin. Films afspelen gaat gewoon niet goed werken omdat AirPlay een buffer heeft van een paar seconden. Hierdoor zal het nooit snel gaan, laat staan synchroon lopen met je film.
Daar heeft Airfoil dus een eigen videoplayer voor die ervoor zorgt dat het wel gelijk gaat lopen en waar je evt zelf nog beetje kunt bijschaven als je nog een klein beetje lipsync issues hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 10:40

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Voor de mac kwam ik nog 'AirVLC' en 'porthole' tegen van http://www.dangercove.com

Zelf al gezocht op 'airfoil alternatives' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Sander schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:40:
[...]

Daar heeft Airfoil dus een eigen videoplayer voor die ervoor zorgt dat het wel gelijk gaat lopen en waar je evt zelf nog beetje kunt bijschaven als je nog een klein beetje lipsync issues hebt.
Naamgenoot :+. Dat is handig voor afspelen van DVD's etc. maar wat doe je wanneer je YouTube filmpjes wil afspelen?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyvandev
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01 17:20
Ik heb ook een Zeppelin Air staan. Ervaring leert dat een USB-kabel tussen je MBP en je Zeppelin voor dit soort dingen een must is.
Pagina: 1