Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Videospeler hapert bij niet 'actief' tabblad.

Pagina: 1
Acties:

• V1ncam
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-12-2021
Lieve Adjes,

Ik zit nu te kijken naar http://tweakers.net/video...cteuren-in-discussie.html en hierin wordt vooral veel gepraat en weinig echt laten zien, dus ik ben tijdens het luisteren bezig met andere dingen, maar als je in een ander tabblad aan de slag gaat begint het geluid te haperen. Het is misschien iets waar jullie naar kunnen kijken, aangezien er waarschijnlijk nog wel meer tweakers zijn die hier hinder van ondervinden.

Ik merk nu bijvoorbeeld dat ik het niet ga afkijken. Simpelweg omdat ik er niet tijdens het luisteren naar toe wil kijken. En dat is zonde, want het is wel interessant :) .

Specs:

Windows 8 32bit
Google Chrome

Groeten V1ncam

[ Voor 14% gewijzigd door V1ncam op 30-10-2012 15:45 ]

• NeoPhire
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:59
Yes, zelfde verhaal hier, ook Chrome, maar dan op Windows 7 64bit.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Tzt zal iemand dit wel verplaatsen naar een plaats waar het beter past: Lieve Devvers.

Voor wat het waard is: hier geen enkel probleem in Firefox + Win7 64 met i5 cpu-tje en ingebakken Intel HD videochip.

Hebben jullie er last van met andere browsers?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Schopje naar LD vanuit LA.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• V1ncam
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-12-2021
Hee, ik heb er geen last van bij internet explorer. Andere browsers heb ik niet.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:04

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik kan het hier niet reproduceren in Chrome 22 (Win7 x64).

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Ik kan dit ook niet reproduceren. Heb het geprobeerd op Windows & OS X op meerdere browsers. Wat voor systemen hebben jullie en welke resolutie wordt bekeken?

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:04

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik heb gisteravond wel iets soortgelijks meegemaakt, maar dat was met VLC (Win8 64). Zodra ik die geminimized had begon de audio te haperen. Ik vermoed dat het eerder een issue is met de videokaart dan een issue met de site/player.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1