inf bestand niet gevonden bij ati update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480616

Topicstarter
Hoi.
Ik probeer mijn videokaart (ATI Mobility Radeon HD 5470) te updaten.
Ik kan alles gewoon downloaden en wel( via steam), maar als ik het updaten ook daadwerkelijk wil beginnen komt er te staan: installatie stuurprogramma: het inf-bestand werd niet gevonden.
Ik probeerde met MSpaint nog een screenshot te maken maar dat werd onduidelijk als de nete.
Mijn computer werkt op Windows 7, verdere info van belang vind je hier wel ->
http://www.laptopshop.nl/...ire-7741zg-p614g50mn.html

Iemand suggesties om dit probleem te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-07 19:28

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Download eens het pakket via AMD zelf. Verwijder je drivers,reboot je machine en probeer dan die drivers te installeren. Eventueel: Run as administrator kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-07 19:52

yzx

Alles weg gooien van de grafische kaart met driversweeper en dan download de drivers via de AMD site en instaleer deze

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480616

Topicstarter
Hann1BaL schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:50:
Download eens het pakket via AMD zelf. Verwijder je drivers,reboot je machine en probeer dan die drivers te installeren. Eventueel: Run as administrator kiezen.
yzx schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:03:
Alles weg gooien van de grafische kaart met driversweeper en dan download de drivers via de AMD site en instaleer deze
Ik heb met drivesweeper 3.2 alles verwijderd en mn laptop gereboot en heb geprobeerd de drivers opnieuw te installeren via de AMD site en ik krijg dezelfde foutmelding.