Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• LCP
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 21:57

LCP

Biertje?

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:39

z0bin

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

ProfoundValue

Vandaag werd aangekondigd dat de Lumia 920 in Nederland waarschijnlijk pas uit gaat komen eind november of begin december :(
nieuws: Nokia brengt Lumia 920 pas later uit in Nederland

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zJLChrdkNo20Eiwj4liQxwBC/medium.jpg

Wellicht is er interesse om met een aantal mede Tweakers een inkoop actie te houden. Het toestel wordt dan op beschikbaarheid gezocht in bijv. Duitsland en iemand (of meerdere Tweakers) halen de toestellen dan op op het moment dat ze daadwerkelijk daar in de winkel liggen.

Je kunt je als Tweaker dan in dit forum draadje inschrijven en het aankoopbedrag overmaken aan diegene die daadwerkelijk de toestellen gaat ophalen. Ondergetekende wil wel aanbieden om binnenkort een ritje Duitsland te doen. Ik heb 3 plaatsen over in de auto, dus wie mee wil, mag dat aangeven! :) (ik woon in Haarlem btw)

Ik zeg, kom maar op met de suggesties en eventuele verkoopadressen en ideeen over deze Nokia Lumia 920 inkoop actie! :)

[ Voor 4% gewijzigd door LCP op 30-10-2012 12:22 . Reden: Plaatje toegevoegd, typo's ]

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Goed plan.

Toestel komt op Donderdag 15November in Duitsland uit volgens de geruchten (en de MediaMarkt site), ik ga dan de Zaterdag erna (17Nov) naar Duitsland. Ik rij helaas een tweezitter dus meerijden wordt krap maar ik wil hem met alle liefde voor iemand mee nemen.

Ik woon in Gorinchem en daar zal hij dan ook die dag opgehaald kunnen worden.

Mensen die dit zouden willen kunnen me een DM sturen of hier reageren.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 30-10-2012 12:24 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11 16:22
Volgens mij zijn inkoop acties op tweakers niet toegestaan. Tenzij de regels ergens in de jaren zijn veranderd!

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• Thomzh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Als justice strike gelijk heeft kunnen we op http://samenkopen.net/ een actie aanmaken. Of mag je ook niet linken naar inkoopacties?

• Donstil
  • Niet online
justice strike schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:47:
Volgens mij zijn inkoop acties op tweakers niet toegestaan. Tenzij de regels ergens in de jaren zijn veranderd!
Ooh dan ff het topic aanpassen naar "wie rijd er met wie mee" ;)

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11 16:22
Vraag het een mod, maar volgens mij mag tweakers in geen enkele manier geassocieerd worden met een inkoop actie, daar ze juridisch aansprakelijk gesteld zouden kunnen worden (of iets in die trant)

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• LCP
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-10 21:57

LCP

Biertje?

Topicstarter
justice strike schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:53:
Vraag het een mod, maar volgens mij mag tweakers in geen enkele manier geassocieerd worden met een inkoop actie, daar ze juridisch aansprakelijk gesteld zouden kunnen worden (of iets in die trant)
Het is zeker niet de bedoeling om de regels van Tweakers.net te overschijden. Is er een modje die hier even licht over kan schijnen?

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

Verwijderd

Ik heb even een email naar nokia gestuurd,
met een in Europa gekocht toestel heb je overal in europa 2 jaar fabrieksgarantie.

met een toestel uit de VS/canada heb je helaas geen garantie

"..De Nederlandse garantie valt onder de Europese Nokia garantie. Hierdoor kan je wel binnen Europa een Lumia 920 aanschaffen. Zo zou je bijvoorbeeld eens kunnen kijken naar Engeland, waar het toestel eind deze week/begin volgende week in de winkels zal liggen. Bij een in Engeland aangeschaft toestel, kan je gewoon in Nederland gebruik maken van de garantie.."

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 13:15 . Reden: citaat ]

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:10:
met een in Europa gekocht toestel heb je overal in europa 2 jaar fabrieksgarantie.

Ooh daar hebben we iets aan, bedankt!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-11 14:05
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:10:

"..De Nederlandse garantie valt onder de Europese Nokia garantie. Hierdoor kan je wel binnen Europa een Lumia 920 aanschaffen. Zo zou je bijvoorbeeld eens kunnen kijken naar Engeland, waar het toestel eind deze week/begin volgende week in de winkels zal liggen. Bij een in Engeland aangeschaft toestel, kan je gewoon in Nederland gebruik maken van de garantie.."
Nice, bedankt :)
Maar eens gaan kijken naar engeland dan. Hier staat hij op omgerekend € 586 euro, maar heb geen idee of ze internationaal shippen;

http://www.digital-phone....okia-lumia-920-black.aspx
We are able to deliver products to England, Wales, Scotland and Northern Ireland. We do not deliver to outside of the UK
Nee dus :)

[ Voor 19% gewijzigd door DaneV op 30-10-2012 13:50 ]

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Goed om te horen van de Europese garantie! Als dit een probleem was dan had een buitenlands toestel geen optie geweest. Ik ben volgende week in Amerika, dus goed om te weten dat het niet slim is om hem daar te kopen.

Ik was ook aan het kijken naar de beschikbaarheid in Frankrijk (ligt ook om de hoek) en ik zie daar een prijs van €649 bij de Phonehouse (http://www.phonehouse.fr/...jaune/42-NOLUMIA920YELLOW) en de officiële Nokia Site (http://www.nokia.com/fr-f...mobiles/lumia920/acheter/). Ik zal mijn in Frankrijk woonachtige neef vragen of hij dit weekend kan kijken of ze daadwerkelijk beschikbaar zijn in de winkels.

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 23:39

danplo

The Force is strong with me

Als een inkoop actie is toegestaan op Tweakers dan meld ik me bij deze ook aan :)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Verwijderd

Ik meld me ook aan, want nog een maand wachten hou ik niet vol :)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:43

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Inkoopacties zijn niet meer toegestaan op het forum wegens problemen in het verleden. Dit topic gaat op slot.

Edit: Er zijn in het verleden een aantal acties niet volgens de regels verlopen (bijv. nieuws: Organisator inkoopactie verdwijnt met vijftienduizend euro) dus er is toen besloten dat dit soort acties niet meer via het forum kunnen worden georganiseerd. Helaas.

[ Voor 63% gewijzigd door janvanduschoten op 30-10-2012 15:28 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.