Ik heb even gezocht naar andere topics over dit onderwerp, maar kon niks vinden. Voor het geval dat dit al eerder gemeld is, mijn excuses en slotje 
Onder OS-X met chrome heb ik regelmatig dat video playback stopt op circa 80% van de speelduur van de video, zo ook zojuist met deze:
video: Bekijk de launchtrailer van Assassin's Creed III
De video 'stopt' gewoon, je krijgt de play button in beeld, maar als je er op klikt gebeurd er niks. Als je de video opnieuw af speelt en je probeert de slider voorbij het punt te schuiven waar het mis ging springt de slider terug naar het punt waar het mis ging en stopt de playback weer.
Na een reload van de pagina is het probleem tot noch toe altijd opgelost, maar het is wel heel irritant.
Chrome version dump:
Ik snap dat dit een moeilijk te reproduceren bug is, maar wellicht kunnen jullie er iets mee.
Onder OS-X met chrome heb ik regelmatig dat video playback stopt op circa 80% van de speelduur van de video, zo ook zojuist met deze:
video: Bekijk de launchtrailer van Assassin's Creed III
De video 'stopt' gewoon, je krijgt de play button in beeld, maar als je er op klikt gebeurd er niks. Als je de video opnieuw af speelt en je probeert de slider voorbij het punt te schuiven waar het mis ging springt de slider terug naar het punt waar het mis ging en stopt de playback weer.
Na een reload van de pagina is het probleem tot noch toe altijd opgelost, maar het is wel heel irritant.
Chrome version dump:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Google Chrome 22.0.1229.94 (Official Build 161065) OS Mac OS X WebKit 537.4 (@130860) JavaScript V8 3.12.19.15 Flash 11.4.402.287 User Agent Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_8_2) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1229.94 Safari/537.4 Command Line /Applications/Google Chrome.app/Contents/MacOS/Google Chrome -psn_0_51335410 --flag-switches-begin --force-compositing-mode --flag-switches-end Executable Path /Applications/Google Chrome.app/Contents/MacOS/Google Chrome Profile Path /Users/leon/Library/Application Support/Google/Chrome/Default |
Ik snap dat dit een moeilijk te reproduceren bug is, maar wellicht kunnen jullie er iets mee.