Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik las net een stukje over de presentatie van Jelly Bean voor Android en mij viel gelijk het item op over Miracast streaming. Dit klinkt als een prachtige functionaliteit. Ik kan alleen niets vinden over Mediaplayers of dergelijke apparaten die hiermee compatible zouden zijn. Is dat nieuwigheid of heb ik ergens iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Na een zoekactie kom ik in dit topic terecht, grappig :)

Voor zover ik kan zien is t volgende product compatible.
pricewatch: Netgear Push2TV HD-TV Adapter for Intel Wireless Display

Ik ben vooral benieuw naar laptops en tables met ondersteuning.
Kan een WiDi / Miracast enabled tablet / alptop trouwens alleen beeld versturen?

Ik zou graag beeld van mijn telefoon of tablet draadloos weergeven op een WiDi / Miracast ondersteunde laptop, of desktop (mediacenter, xbmc).
Ik ben zo te zien niet de enige:
http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=137001

[ Voor 6% gewijzigd door Extera op 30-10-2012 14:56 ]

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan er ook nog akelig weinig over vinden. Ik ben al op zoek naar een nieuwe media player en nu ik hoorde dat Android Miracast gaat ondersteunen vind ik toch dat mijn nieuwe media player dat in ieder geval moet ondersteunen.

Maar die Netgear die jij hebt gevonden lijkt vooral geschikt voor WiDi. Dat is iets anders dan Miracast, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pabz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 00:23
Helpt dit je misschien? Wel interessant, want het lijkt me een goedkope oplossing voor Sonos of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

hallo tweakers.
vraag 1
ik zoek een versterker/reciever met miracast ondersteuning, iemand enig idee waarik dat kan vinden?
ik zie veel versterkers maar als ik google met miracast en versterkers komt er niets uit.

vraag 2
ik heb een dell all in one met win 8.1 erop, hoe activeer ik miracast[widi] ik wil graag mijn muziek naar mijn [miracast versterker streamen]