WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
stel ik loop altijd met M, (ben niet zo breed nee
Met de vorige shirts was daar wel sprake van geloof ik? van horen zeggen.. that is.
Ik wil ut! Ik wil ut! Ik wil ut!!!
:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9
Nightbird heeft een paar dagen het ontwerp naar de drukker gestuurd, dus ws worden ze nu ongeveer gedrukt (hoop ik, ik wil een koe(l) t-shirt!Op zaterdag 16 juni 2001 13:56 schreef libido78 het volgende:
Hoe ver is het hele proces gevorderd?
Verwijderd
wheheheheheheheOp maandag 04 juni 2001 13:40 schreef stokkie het volgende:
/me kan niet w88 op deze shirts
Kannik eindelijk in stijl koeien uitzetten
We spend our years as a tale that is told
Strak plan !Op zaterdag 16 juni 2001 18:01 schreef Dutchman! het volgende:
ik zal [eNeRGy] en/of Chaos er om de 10 minuten aan herinneren dat ze een formpje in elkaar moeten knallen
Daar houden we je aan !!
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
HuhOp zaterdag 16 juni 2001 14:50 schreef B-Force het volgende:
[..]
Nightbird heeft een paar dagen het ontwerp naar de drukker gestuurd, dus ws worden ze nu ongeveer gedrukt (hoop ik, ik wil een koe(l) t-shirt!)
hoe weet je nou hoeveel shirts van welkek maat er gamaakt moeten worden? hoe weet je trouwens hoeveel er in totaal gemaakt moeten worden?!
* Muurbestormer is confused
Hier op Shirtshop.nl heb ik voor I'R cow ons eigen t-shirt laten bedrukken (voor en achterkant) voor 20,-
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Nieuw, nu met Twitter
Ga je hem bij eenOp vrijdag 01 juni 2001 13:27 schreef zork het volgende:
Kan ik ook, op speciaal verzoek, xxxl aanvragen![]()
Dan heb je toch een 2 persoons tentje voor op de camping ... coool idee
Vraagje nog ff (volgens mij ookal eerder gesteld).Op vrijdag 01 juni 2001 08:13 schreef NightBird het volgende:
De maten die we gaan voeren zijn S-M-L-XL-XXL, in de kleuren wit en zwart.
Hoe groot is die XL nou werkelijk
Weet je daat iets meer van (wantja XL moek wel hebbuh (denk ik)).
Inderdaad, de vorige lichting was aan de kleine kant... daarom nu ook XXL erbij voor de grotere XL'ersOp vrijdag 01 juni 2001 11:09 schreef NiteFly het volgende:
kan er ook verteld worden of een maatje "M" ook echt een M is en geen XL? of andersom?
stel ik loop altijd met M, (ben niet zo breed nee) moet ik dan nu een L bestellen of juist een S?
Met de vorige shirts was daar wel sprake van geloof ik? van horen zeggen.. that is.
TuurlijkOp vrijdag 01 juni 2001 13:27 schreef zork het volgende:
Kan ik ook, op speciaal verzoek, xxxl aanvragen![]()
'k Heb ze inderdaad verstuurd naar hem, maar nog niet te horen gekregen of het ontwerp op de ingeleverde resolutie goed is.Op zaterdag 16 juni 2001 14:50 schreef B-Force het volgende:
[..]
Nightbird heeft een paar dagen het ontwerp naar de drukker gestuurd, dus ws worden ze nu ongeveer gedrukt (hoop ik, ik wil een koe(l) t-shirt!)
De maten zullen zijn:
164 (voor kids van 8-11 ongeveer) - S - M - L - XL - XXL - XXXL (deze laatste kost alleen wel Fl. 5,-- extra).
De kleuren zijn zwart en wit, en inclusief verzendkosten zijn ze Fl. 35,--.
Maar kan ik hier alvast een M-etje bestellen
En hoe zit het met je adresgegevens doorgeven? En de betaling, gaat dat onder rembours?
Nieuw, nu met Twitter
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Want ik zie nog steeds geen bestelformulier !
me tooOp donderdag 21 juni 2001 15:17 schreef Adarkar het volgende:
beetje opschieten he >:)! ik wil nog wel stoer doen deze zomer met m'n dpc tshirt
Ik ben 1,85 XL groot genoeg? Me oude koeshirt is iig TE KLEIN. Misschien maar beide bestellen, voor later alsik op me 40e met bierbuikie rondloop
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Waar blijft dat bestelscrippie ??
(mijn ouwe shirt is bijna aan vervanging toe
Juist! gewoon beide bestellen, als er een te klein is zoek je iemand op straat die het shirt past en die een pc zonder koe heeft ... twee vliegen in 1 klap!Op donderdag 21 juni 2001 16:48 schreef Flapmo het volgende:
uhm shit, * Flapmo twijfelt tussen XXL en XXXL.
Ik ben 1,85 XL groot genoeg? Me oude koeshirt is iig TE KLEIN. Misschien maar beide bestellen, voor later alsik op me 40e met bierbuikie rondloop
Verwijderd
Gewoon mij even een van die shirts laten passen. Als ik hem pas past iedereen ze ;pOp vrijdag 22 juni 2001 01:39 schreef NightBird het volgende:
[..]
Juist! gewoon beide bestellen, als er een te klein is zoek je iemand op straat die het shirt past en die een pc zonder koe heeft ... twee vliegen in 1 klap!
http://www.dutchpoldercows.nl/koe.jpg
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Nee, dan zit ik liever wat langer in de kroeg en laat ik mijn ma wassen
Ter verduidelijking: Het is voor geheel TeamBVD
Nu maar hopen dat de XL ook daadwerkelijk XL is en niet als een Lletje uitvalt..
Weet jij daar iets meer van NightBird
XL daadwerkelijk een "normale" XL
Misschien kan je de complete thread es lezen? Als je twijfelt moet je een maatje groter nemen.Op vrijdag 22 juni 2001 23:30 schreef Wessie het volgende:
Weet jij daar iets meer van NightBird
XL daadwerkelijk een "normale" XL
Als het goed is worden er morgen 300 prints besteld, daarna ben ik twee weken op vakantie, en dat is ook ongeveer de tijd die de drukker nodig heeft om de opdracht te vervullen.
Na die twee weken (dus vanaf maandag 16 juli) zal ik laten weten naar welke rekening het geld gestort moet worden om de shirt(s) in huis te krijgen.
hier .....Op vrijdag 29 juni 2001 16:07 schreef Matthijsje het volgende:
Waar kan ik nou bestellen
Hmmm dus het wordt eind juli - begin augustus voordat we de shirts hebbuh.Op vrijdag 29 juni 2001 01:42 schreef NightBird het volgende:
Status update!
Als het goed is worden er morgen 300 prints besteld, daarna ben ik twee weken op vakantie, en dat is ook ongeveer de tijd die de drukker nodig heeft om de opdracht te vervullen.
Na die twee weken (dus vanaf maandag 16 juli) zal ik laten weten naar welke rekening het geld gestort moet worden om de shirt(s) in huis te krijgen.
Hmwah ik heb heel augustus toch nog vakantie ...
Aan de hand van de shirts kun je mooi zien wie er nu bij [DPC] zittuh ... ik zit er toch ff aan te denken mun vriendin ook ff zow te kleduh ... staat wel stoer jah zo'n
Hehehehehe ... al snapt ze er zelfs geen bal van ... hahahahaha (vrouwuh)
Zie ook: [topic=167406]Op vrijdag 29 juni 2001 16:07 schreef Matthijsje het volgende:
Waar kan ik nou bestellen