© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
The devil is in the details.
Nabestellen kost 29 euro, dat is me te veel van het goede.
[ Voor 68% gewijzigd door ocf81 op 30-10-2012 11:17 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Gids van Holland Doc 24 staat hier: http://www.hollanddoc.nl/gids.html
Op die website is ook een livestream van het kanaal, ik neem aan dat op die livestream gewoon alles te zien is.
Er zijn wel tools om livestreams "op te nemen" op je pc, zou je het willen bewaren.
Beetje jammer dat publieke programma's niet publiek beschikbaar worden gesteld.
[ Voor 10% gewijzigd door haribold op 30-10-2012 13:22 ]
[ Voor 80% gewijzigd door ocf81 op 30-10-2012 13:50 ]
© ocf81 1981-infinity
Als iemand de uitzending heeft opgenomen, is het gewoon legaal om die kopie uit te lenen voor eigen gebruik.Hahn schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:07:
Als een aflevering op de site zelf al niet getoond wordt vanwege copyright, dan is het al helemaal niet legaal om er hier naar te vragen
Maar je hebt toch internet?ocf81 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:49:
Ik heb (helaas) geen digitale TV. De kabel is van de huisbaas en die heeft alleen een analoog pakket AFAIK.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Een Ninja reply, damn
Ik heb net een edit gedaan omdat ik nog niet naar de site van Holland Doc was geweest. Maar idd ik kan het live kijken vanavond
© ocf81 1981-infinity
Probleem opgelost dus.
Klopt.ocf81 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:10:
Ja, dit topic wordt waarschijnlijk gesloten.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Dit topic is gesloten.