Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik realiseer me net dat ik de herhaling van de uitzending van tegenlicht van gisteren heb gemist. Helaas is deze aflevering wegens copyrightbelangen niet online na te kijken via uitzending gemist. Weet iemand een manier om toch de aflevering te kijken? (Helaas heb ik geen digitale tv of een DVR o.i.d)
Als iemand deze uitzending via FTP beschikbaar heeft of op DVD o.i.d. kan zetten en aan mij kan opsturen voor een paar euro zou dat ook fijn zijn.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Al contact opgenomen met Tegenlicht? Misschien dat ze je kunnen doorverwijzen naar de eigenaar van de documentaire en dat je het daar kan kopen?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:47
Als een aflevering op de site zelf al niet getoond wordt vanwege copyright, dan is het al helemaal niet legaal om er hier naar te vragen ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ja, dit topic wordt waarschijnlijk gesloten. Ik had me even niet gerealiseerd dat het vragen naar niet toegestaan was. Sorry

Nabestellen kost 29 euro, dat is me te veel van het goede.

[ Voor 68% gewijzigd door ocf81 op 30-10-2012 11:17 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Tegenlicht wordt herhaald op Holland Doc 24, onder andere vanavond om 23:00 uur en morgenmiddag.

Gids van Holland Doc 24 staat hier: http://www.hollanddoc.nl/gids.html
Op die website is ook een livestream van het kanaal, ik neem aan dat op die livestream gewoon alles te zien is.

Er zijn wel tools om livestreams "op te nemen" op je pc, zou je het willen bewaren.

Beetje jammer dat publieke programma's niet publiek beschikbaar worden gesteld.

[ Voor 10% gewijzigd door haribold op 30-10-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik zie dat er ook een live stream is. Dus ik kan het vanavond nog kijken. Hopelijk wordt het vanavond dan wel over de livestream getoond. Thnx :)

[ Voor 80% gewijzigd door ocf81 op 30-10-2012 13:50 ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Hahn schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:07:
Als een aflevering op de site zelf al niet getoond wordt vanwege copyright, dan is het al helemaal niet legaal om er hier naar te vragen ;)
Als iemand de uitzending heeft opgenomen, is het gewoon legaal om die kopie uit te lenen voor eigen gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ocf81 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:49:
Ik heb (helaas) geen digitale TV. De kabel is van de huisbaas en die heeft alleen een analoog pakket AFAIK.
Maar je hebt toch internet? ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Een Ninja reply, damn :)

Ik heb net een edit gedaan omdat ik nog niet naar de site van Holland Doc was geweest. Maar idd ik kan het live kijken vanavond :)

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
ocf81 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:52:
[...]

Maar idd ik kan het live kijken vanavond :)
Probleem opgelost dus.
ocf81 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:10:
Ja, dit topic wordt waarschijnlijk gesloten.
Klopt.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.