Virussen? Scan ze hier!
Ja, dat weten we nou wel, maar dat was mijn vraag niet.Op vrijdag 01 juni 2001 07:55 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Hihi, headcrash van een HDD, he!
Back on-topic dus.
Virussen? Scan ze hier!
Ah, komen die vanzelf weer? (Maw: draait dat script alweer?)Op vrijdag 01 juni 2001 07:55 schreef Femme het volgende:
Waarschijnlijk omdat je nog geen modpoints hebt.
Virussen? Scan ze hier!
Ik heb er nu wel al weer 9 mod points
wel minder dan de 150 die ik nog had
voor de crash
ach die komen wel weer
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
En heb toch al weer een reply of 5-6 gepost...
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
LOL!Op vrijdag 01 juni 2001 08:22 schreef wildhagen het volgende:
[..]Gaan die updates voor 25 procent op alfabet? Want dan zit in de laatste run
Nou, dan zullen we nog maar ff geduld hebben hé
Gaan die updates voor 25 procent op alfabet? Want dan zit in de laatste run
Virussen? Scan ze hier!
Moeten we met z'n allen eerst pageviews creëeren voor die modpoints en de server overbelasten?
*clickclickclickclick*
Saved by the buoyancy of citrus
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Geduld... Is een schone zaakOp vrijdag 01 juni 2001 08:09 schreef wildhagen het volgende:
Hmm, heb er nog steeds geen
En heb toch al weer een reply of 5-6 gepost...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Same here, maar we zijn niet de enige denk ikOp vrijdag 01 juni 2001 09:05 schreef OMX2000 het volgende:
ik ben mijn grootmeester status kwijt... daar baal ik wel een beetje van... maar ja that's life...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Als je je bedenkt dat iedereen weer met "0" begint, dan maakt het eigenlijk niks uit. De mensen die veel aanwezig waren, komen zo weer boven drijvenOp vrijdag 01 juni 2001 10:10 schreef Exirion het volgende:
[..]
Same here, maar we zijn niet de enige denk ik
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ja, die scores boeien ook niet zo. Komt vanzelf weer terug. Maar de posts die verloren zijn gegaan niet, en dat is zonde. Ook 'de DextersLab topic' is pleiteOp vrijdag 01 juni 2001 10:12 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Als je je bedenkt dat iedereen weer met "0" begint, dan maakt het eigenlijk niks uit. De mensen die veel aanwezig waren, komen zo weer boven drijven
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Krijg ie een plaatsje in het GoT museum?Op vrijdag 01 juni 2001 10:24 schreef ecteinascidin het volgende:
Dexter.... die heb ik nog liggen...
Aannames zijn fataal.
inclusief plaatjes? ik heb die webicoon die ik toen gemaakt had wel ergens liggenOp vrijdag 01 juni 2001 10:24 schreef ecteinascidin het volgende:
Dexter.... die heb ik nog liggen...
<edit>
oh ja als iemand die kakkelakfoto's nog ergens heeft, plus het verhaaltje dan mag die hem aan mij doormailen..... naast dexterslab toch een van de onzinhoogtepunten
</edit>
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.