kost een paar duiten maar dan heb je ook wat
ik ga zelf denk ik de modena Pro USB kopen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ferrari is leuk, maar de flapjes zijn bij mij nog maar 4x afgebroken en nu is de motor stuk.
Die logitech is ook wel aardig, maar wat minder uitgebreid en heeft maar 180 graden draaicircel
Verwijderd
Op een beurs heb ik de ACT (met normale shifter), de Logitech, Thrustmaster, Trust FFRMII en de Guillemot getest. Dit deed ik op Driver, Rally 2000, Formula I en StarWars EP Racer. Ik heb nu de Trust...en begin nou niet te flamen want daar heb ik dus echt geen zin in. Ik twijfelde tussen de ACT en de Trust. Ik vond de Trust lekkerder in de handen zitten en iets harder tegensturen. Nooit gedacht ooit iets van Trust te kopen
May the force be with you!!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik zoek nog een nederlands importeur/distributeur van act labs, kan ze nergens vinden
Dat maakt toch niet uit, je moet gewoon het stuurtje kopen dat jij het lekkertst vind sturen en in de hand liggen toch? Ik vind bijvoorbeeld die actlabs niks, ligt bij mij niet lekker in de hand dus ga ik hem ook niet kopen, ook al is het de beste...Op vrijdag 01 juni 2001 10:40 schreef Jamez_Joint het volgende:
Durf het eigenlijk niet te posten...maar ja schijt aan.
Op een beurs heb ik de ACT (met normale shifter), de Logitech, Thrustmaster, Trust FFRMII en de Guillemot getest. Dit deed ik op Driver, Rally 2000, Formula I en StarWars EP Racer. Ik heb nu de Trust...en begin nou niet te flamen want daar heb ik dus echt geen zin in. Ik twijfelde tussen de ACT en de Trust. Ik vond de Trust lekkerder in de handen zitten en iets harder tegensturen. Nooit gedacht ooit iets van Trust te kopenHoe dan ook, tot nu toe nog geen problemen
PSXshop verkoopt de Act-Labs in NL. Heb ik hem zelf ook weg.Op vrijdag 01 juni 2001 11:58 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
De act labs is met een cardridge te gebruiken met een pleestation..
Ik zoek nog een nederlands importeur/distributeur van act labs, kan ze nergens vinden
http://www.psxshop.nl/nederlands.asp
Mij hij doet het prima...
Best of the best: Actlabs, maar onbetaalbaar.
Logitech: matig en lelijk.
Microsoft: goed ding maar van plastic, onrealistisch.
Ik heb de Ferrari FFB en zou hem echt niet willen missen, ding is perfect! Ziet er mooi uit, zeer goede FF effecten en ik snap niet wat jullie ermee doen dat het rubber afbladert
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
M'n gaspedaal werkt niet meer en m'n rem doet het maar half.
Het leuke is dat die potmeters gewoon NIET te krijgen zijn
Probleempje is alleen wel dat ik dan volgende week m'n rijbewijs MOET halen anders gaat het nog wel een paar maand duren voordat ik een nieuw stuur heb
Da's dodelijk als je in een Grand Prix Legends league rijd
heb je als op de logitech site gekeken voor die recalibratie software?Op vrijdag 01 juni 2001 14:23 schreef Distortion het volgende:
Nou ik heb een logitech Wingman Formula GP gekocht op de hcc dagen. Maar dat ding is nu echt totaal naar de galemieze. Tenminste de potmeters die erin zitten.
M'n gaspedaal werkt niet meer en m'n rem doet het maar half.
Het leuke is dat die potmeters gewoon NIET te krijgen zijn. Het zijn hele aparte dingen. Nou kan ik dus weer een nieuw stuur gaan kopen. Ik denk dat het een guillemot Ferrari gaat worden. Ik heb daar tot nu toe alleen nog maar goeie dingen over gehoord.
Probleempje is alleen wel dat ik dan volgende week m'n rijbewijs MOET halen anders gaat het nog wel een paar maand duren voordat ik een nieuw stuur heb.
Da's dodelijk als je in een Grand Prix Legends league rijd.
ik heb een formula force (geen gp! dat is zo'n plasitc ding imo) en die is echt super! vooral de volledige rubberen grip is heel fijn. maar act labs schijnt het neusje van de zalm te wezen (ik heb dat stuurtj omdat i NFS 3, 4, en 5 wel eens behoorlijk wou spelen en Rally masters wou doen met mijn huisgenoten. misschien dat ie nog ergens te vinden valt. (tegenwoordig zie ik bijna alleen de FF GP nog maar staan
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
lekker robuust, die andere stuurtjes vind ik zo gammel
It seemed like a good idea at the time
vrijdag 01 juni 2001 06:52
thrustmaster ferrari ffb of logitech formula force?
vrijdag 01 juni 2001 07:07
niemand?
It seemed like a good idea at the time
Verwijderd
Ik ben zelfs alleen de Force RS (zonder clutch of shifter) en ben er erg tevreden mee. Helaas heb ik nog de oude seriele versie en die werkt niet met Win2K, dus ik draai speciaal dual-boot voor m'n stuurtje
dus de ferrari is wel ok, van thrustmaster
Ik zal nog eens kijken. Maar volgens mij zijn de drivers die er zijn allemaal voor het stuurtje met FF.heb je als op de logitech site gekeken voor die recalibratie software?
En ik denk dat het aan de potmeters ligt die voor m'n rem en gas zijn. Ik heb het nog een poosje met contactspray kunnen rekken maar nu helpt dat ook al niet meer. Dus ik denk niet dat er alsnog een softwarematige oplossing voor te vinden valt. Maar ik zal nog eens kijken of ik niet iets over het hoofd heb gezien.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik wil zelf zo'n guillemot (ofzo) Ferrari wheel hebben. Die schijnen erg goed te zijn.
Uit elkaar vallen??
Ja als je er Ultra-Lomp mee doet dan wel ja. Anders is het best robuust:)
Verwijderd
IDD die heb ik ook, nog nooit problemen gehad.. von deze beter dan de sidewinder...Op vrijdag 01 juni 2001 11:28 schreef Skywalker het volgende:
Ik heb de guillemot Force Feedback Ferrari werkt uit de kunst!!
een oordeel over input device is altijd vrij subjectief. als jij +/- 1.90m lang bent en redelijk grote handen hebt en niet al te korte armen en gewone benen met ongeveer maar 43 is ie heel fijn.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Voor mij is force feedback echt zoiets als in die originele Sega Rally kast
Anders koop ik gewoon zo'n goedkoop ferrari stuurtje zonder FFB.....
Help het nou echt (maw, heb je betere controle omdat je voelt dat bv. de banden wegslippen etc.), of is het alleen maar een hoop geshake als je tegen een ander auto rijdt of over de kop slaat?
© ocf81 1981-infinity
Voor zover ik weet is de TM Ferrari FFB Wheel de enige die behalve een ppook ook schakelpads achter het stuur heeft. Verder zitten er zelfs nog gas/rem pads achter het stuur, als je de pedalen afkoppelt kun je daarmee gassen/remmen.Op vrijdag 01 juni 2001 17:54 schreef tazzman het volgende:
Wat voor stuurtje zou ik moeten nemen als ik niet zo'ns schakelpook wil maar van van "stuurkleppies"?Of is dat standaard? Ik ben niet zo'n stuurtjes man...
Persoonlijk vind ik schakelpads IDEAAL. Ik moet er niet aan denken dat ik met 1 hand moet schakelen en met mijn andere hand een hevig trillend en tegensturend stuur in toom moet houden
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.