Mijn keyboard doet de laatste tijd vaag. Als ik wat typ dan moet ik soms letters 2 keer aanslaan voordat er wat op het scherm verschijnt. Dit is niet elke keer, maar het komt meerdere keren per week voor.
De toetsen voelen op die momenten soms ook wel wat log aan.
Kan het zijn dat mijn keyboard stuk is?
Mocht ik een nieuwe moeten kopen dan wil ik direct een goede hebben waarmee ik goed kan gamen, want ik ben ook van plan om een nieuwe pc aan te schaffen. Mijn wensen zijn eigenlijk dat ik een keyboard met led verlichting heb die ik kan matchen met mijn nieuwe pc kast, want ik zit toch vaak in het donker. Daarnaast zou het wel handig kunnen zijn als ik makkelijk de tijd zie en hij moet comfortabel zijn. Het liefst dus met een stuk voor het keyboard, waar ik goed mijn handen kan opleggen. Budget is 120 euro.
Overigens heb ik al ff zitten kijken naar een Logitech G110 en G19.
De toetsen voelen op die momenten soms ook wel wat log aan.
Kan het zijn dat mijn keyboard stuk is?
Mocht ik een nieuwe moeten kopen dan wil ik direct een goede hebben waarmee ik goed kan gamen, want ik ben ook van plan om een nieuwe pc aan te schaffen. Mijn wensen zijn eigenlijk dat ik een keyboard met led verlichting heb die ik kan matchen met mijn nieuwe pc kast, want ik zit toch vaak in het donker. Daarnaast zou het wel handig kunnen zijn als ik makkelijk de tijd zie en hij moet comfortabel zijn. Het liefst dus met een stuk voor het keyboard, waar ik goed mijn handen kan opleggen. Budget is 120 euro.
Overigens heb ik al ff zitten kijken naar een Logitech G110 en G19.