"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Verwijderd
http://downloadcenter.int...2%AE+Desktop+Board+DX58OG
Geen probleem lijkt mij, waarschijnlijk heeft windows 8 deze zelf al aan boord.
Marvell (netwerk) heeft ze ook al klaar, je zult misschien even moeten shoppen, eerst kijken of de installatie zonder problemen verloopt.
Geen probleem lijkt mij, waarschijnlijk heeft windows 8 deze zelf al aan boord.
Marvell (netwerk) heeft ze ook al klaar, je zult misschien even moeten shoppen, eerst kijken of de installatie zonder problemen verloopt.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 19:04 ]
Windows 8 is ook compatibel met Windows 7 dus je kan ook teruggrijpen naar Windows 7 drivers wanneer er geen specifieke Windows 8 drivers zijn. Maar vermoedelijk hoef je geeneens drivers te installeren en zal Windows 8 de drivers voor je board al standaard installeren.
Uitgaande van mijn Asus Sabertooth X79 board hoefde ik in principe ook geen enkele losse driver meer te installeren en kon ik direct met het systeem werken. Te bedenken dat het X79 platform pas dit jaar op de markt gekomen is dan kan je er wel vanuit gaan dat X58 zeker ondersteund word.
Uitgaande van mijn Asus Sabertooth X79 board hoefde ik in principe ook geen enkele losse driver meer te installeren en kon ik direct met het systeem werken. Te bedenken dat het X79 platform pas dit jaar op de markt gekomen is dan kan je er wel vanuit gaan dat X58 zeker ondersteund word.
Oké thanks we gaan eens testen!
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Ahum:
* Windows 8 (of ander nieuw OS) drivers mini-FAQ + beleid *
Beetje meer eigen inzet verwachten we wel, zie bovenstaand topic voor tips hoe dingen te vinden en als je er niet uitkomt wat in een topic hoort te staan.
* Windows 8 (of ander nieuw OS) drivers mini-FAQ + beleid *
Beetje meer eigen inzet verwachten we wel, zie bovenstaand topic voor tips hoe dingen te vinden en als je er niet uitkomt wat in een topic hoort te staan.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()