Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
hallo tweakers,
ik weet niet of dit android gerelateerd is of deze telefoon maar ik heb een vraag
mijn moeder is ongeveer 6 maanden in het bezit van een samsung galaxy mini.
Deze deed het voorheen perfect
tot voor kort.
Als ze dan van Mobiele internet overschakelt op wifi hier thuis, wat overigens voor de andere gebruikers hier thuis perfect werkt, heeft ze een raar probleem.
Dan opent ze bijvoorbeeld de "NU" App, en daarnaa "twitter" en als ze dan "wordfeud" wil openen doet die het niet meer. Andere volgordes insgelijk.
Als ze dan na "wordfeud" "twitter" opnieuw wil openen doet die het ook niet meer.
Dan moet ze eerst haar wifi weer uit zetten en vervolgens kan ze maar 2 apps weer openen.
Weet iemand hoe dit kan?
is nu sinds een week ongeveer zo.

Met vriendelijke groeten,

Drowzz

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:51

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik ben even benieuwd wat je allemaal zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. Heb je het als een op een ander netwerk geprobeerd? Wat is er gebeurd rond het moment dat het probleem ontstond (ander wifi kanaal, nieuwe provider, apps geïnstalleerd, enz.) Je zou ook nog eens naar http://techlogon.com/2012...ix-android-wifi-problems/ kunnen kijken.
Graag wat meer eigen inzet laten zien in de topicstart, je kunt hem aanpassen met de "Wijzig" link.

Het is trouwens ook niet nodig om zichtbaar te groeten op het forum, we doen elkaar hier constant de groeten ;) Je hoeft een post/topic niet te beginnen met "hallo" en te eindigen met je naam en/of "de groeten".

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw