Hallo allemaal,
Ik ben van plan een nieuwe desktop aan te schaffen en vraag jullie graag om advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij zal worden gebruikt voor de dagelijkse dingen, maar graag zou ik er ook de games van tegenwoordig en die nog zullen verschijnen de komende tijd goed tot max mee kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800e met een uitloop tot 900e max!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel monitor, toetsenbord, muis en boxen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete desktop met in ieder geval 8gb aan RAM geheugen, een SSD en ik ga ook meteen voor Windows 8.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee geen voorkeur, zolang het maar betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee.
Ik heb al het een en ander gelezen uit topics van mensen met dezelfde wensen en de best buy guide van september en dit is waar ik op uitgekomen ben:
Zoals jullie zien, ben ik nog opzoek naar een mooie kast voor dit alles, maar daar kom ik wel uit. Wat vinden jullie hier van?
Alvast bedankt
Ik ben van plan een nieuwe desktop aan te schaffen en vraag jullie graag om advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij zal worden gebruikt voor de dagelijkse dingen, maar graag zou ik er ook de games van tegenwoordig en die nog zullen verschijnen de komende tijd goed tot max mee kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 800e met een uitloop tot 900e max!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel monitor, toetsenbord, muis en boxen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een complete desktop met in ieder geval 8gb aan RAM geheugen, een SSD en ik ga ook meteen voor Windows 8.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee geen voorkeur, zolang het maar betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee.
Ik heb al het een en ander gelezen uit topics van mensen met dezelfde wensen en de best buy guide van september en dit is waar ik op uitgekomen ben:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 84,20 | € 84,20 |
| 1 | Asrock 970 Extreme3 | € 69,45 | € 69,45 |
| 1 | Sapphire HD 7870 GHz Edition 2GB GDDR5 | € 214,90 | € 214,90 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8 (OEM) | € 94,05 | € 94,05 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 30,46 | € 30,46 |
| 1 | Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9 | € 33,- | € 33,- |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,88 | € 16,88 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Samsung 830 series 128GB | € 84,- | € 84,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 746,79 | |
Zoals jullie zien, ben ik nog opzoek naar een mooie kast voor dit alles, maar daar kom ik wel uit. Wat vinden jullie hier van?
Alvast bedankt