Reactiestop op oude nieuwsitems ???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik weet dat het misschien in LA thuishoort, maar ik wil eigenlijk eerst even vragen hoe de moderators hierover denken:

door de fatale crash van Artemis zijn alle reacties van de laatste twee maanden verloren gegaan. Door hard werken van de crew staan alle nieuwspostings inmiddels wél weer op zijn plaats; de kans is echter klein dat de reacties ooit nog terug komen.
Het ziet er nu best wel raar uit op de frontpage: er is op bijna geen enkel artikel gereageerd, maar het staat in principe iedereen vrij om op al die artikelen te reageren.
Ik kan me voorstellen dat reacties op dat oude nieuws irritant overkomen. Voor sommigen is de verleiding misschien groot om in zo'n leeg topic te reageren (stel dat je 1000 first posts wil plaatsen ;) ).
Ik kan het me voorstellen dat het vervelend is als reacties op dit nieuws telkens weer in de modqueue komen en aangezien de hele thread meestal leeg is, is eigenlijk elke reactie een open deur, omdat een vergelijkbare reactie vast al eens in de vroegere thread heeft gestaan. Het is zo wel heel makkelijk om karma te verdienen.

Mijn vraag is dus: wat vindt de rest ervan als we bij uitzondering zouden vragen om een reactiestop op dit nieuws? Of zullen we die reacties consequent naar dubbelpost modden?
Of ben ik me, zoals zo vaak, druk aan het maken om niets? :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Goed plam, 't zou eerder kwaad dan goed kunnen ben ik bang.

En het meeste nieuws is toch oud.