Ik heb nu een tijdje dat als ik scroll in mn browser of als er wat dan ook op het beeldscherm beweegt dat er een nare electrisch klinkende piep uit de laptop komt. Een piep een beetje alsof iemand een kreitjeop het schoolbord krast, maar dan wat lager qua geluid. soms begint het echt storend te worden.
Ik heb online wel wat meer topics hierover kunnen vinden, maar nergens werd duidelijk waar het nou echt door komt en wat je eraan kan doen. Ergens las ik iets over interference met interface device oid.
Ik heb de piep ook met geluid uit. Ik dacht eerst de piep alleen te hebben als de oplader in mn Sony S15 laptop zit, maar dit klopt niet, ook zonder oplader hoor ik het.
Weet iemand wat dit is en wat je eraan kan doen?
Ik heb online wel wat meer topics hierover kunnen vinden, maar nergens werd duidelijk waar het nou echt door komt en wat je eraan kan doen. Ergens las ik iets over interference met interface device oid.
Ik heb de piep ook met geluid uit. Ik dacht eerst de piep alleen te hebben als de oplader in mn Sony S15 laptop zit, maar dit klopt niet, ook zonder oplader hoor ik het.
Weet iemand wat dit is en wat je eraan kan doen?