Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KPN Alles in 1 besteld - Experia box

Pagina: 1
Acties:

• lucas321
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 18:58
Afgelopen week KPN alles in een besteld. Daar krijg ik ook een Experia box bij. Nu heb ik die even gegoogled en daar komen verschillende merken en type nummers naar voren.
Weet iemand welke versie momenteeld owrdt geleverd door KPN?

Nog een vraagje, ik wil voor het bellen gebruik maken van een draadloze handset, is het mogelijk dat ik een zgn WiFi handset aanmeld op de experia box en zo gebruik kan maken van het telefonie component van het Alles in een pakket. Ik heb namelijk geen zin om een analoge basis set nog eens aan te moeten sluiten op de experia box. In het beste geval koppel ik mijn smartphone met een voip app op dit boxje. Kortom iemand ervaring?

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
KPN levert op dit moment 2 modems uit, de arcadian V8 voor PSTN lijnen (wil nog wel eens een ZTE zijn) en de Arcadian V4 voor ISDN lijnen.

Omtrent het telefoon gedeelte, er moet een telefoon in tel poort 1 zitten aangezien daar je telefonie over heen gaat

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:08
Ik ontving de ZTE220 twee maanden terug. Hiermee kan je absoluut niets instellen. Mede hierdoor heb ik de boel ook direct weer opgezegt. Je bent niet eens vrij om je eigen IP range in te stellen. Sterker nog, de DHCP server kan niet eens uitgezet worden.

Niet werkbaar voor een tweaker (deze in iedergeval).

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

KPN geeft de VoIP-instellingen niet vrij, helaasch. Telfort (KPN dochter) daarentegen wel en het modem is ook volledig open (op dat je zelf firmware updates kan doen na). Misschien is dat iets voor je? :)

Goedkoop bellen via VoIP