Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG] Nieuwe product review niet te zien

Pagina: 1
Acties:

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Topicstarter
LS,

Net een nieuwe product review gemaakt, alleen zie ik hem nergens meer terug, ook niet in de tracker en niet bij de lijsten van de nieuwe reviews, ook niet als we gaan kijken bij de CAT muizen in de review gedeelte.

productreview: CM Storm Sentinel Advance II review door Mexel

[ Voor 7% gewijzigd door Mexel op 29-10-2012 13:04 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
De datum staat op 21 oktober? Op productreview: CM Storm Sentinel Advance II review door Mexel dan he. Heb je hem helemaal vandaag gemaakt of alleen online gezet?

[ Voor 47% gewijzigd door Rupie op 29-10-2012 14:05 ]

Desktop | Server | Laptop

• Mexel

Mexel

Topicstarter
Rupie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:05:
De datum staat op 21 oktober? Op productreview: CM Storm Sentinel Advance II review door Mexel dan he. Heb je hem helemaal vandaag gemaakt of alleen online gezet?
De 21ste had ik hem aangemaakt, maar nog niet online gezet, dit pas vandaag gedaan, een grote review kun je immers niet binnen 1 dag afmaken en online zetten, en bij de review beheer staat er ook een checkbox : Zet deze review niet live.

Het lijkt me dat als een review af is dat hij de huidige datum krijgt van de publicatie, en zo ook in de lijsten moet voorkomen.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Eens. Ondertussen zie ik hem trouwens ook wel staan in de categorie muizen (http://tweakers.net/categ...pJLXLLTM1JUbJSKsnMTVWqBQA), op de 21e.

Edit: volgens mij krijgt hij normaal de datum van een laatste wijziging. Als je een aantal dagen later een typo aanpast blijft hij op de oude datum staan, als je echt een flinkne alinea toevoegd verandert de datum ook. Tenminste, dat meen ik mij te herrineren van T6 ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Rupie op 29-10-2012 15:33 ]

Desktop | Server | Laptop

• Mexel

Mexel

Topicstarter
Ja in T6 was dat idd het geval, maar heb vandaag het meeste toegevoegd, 2 blokken met code`s, (fotoblokken) en verder veel text geplaatst, dus ik denk niet dat hij er nu rekening mee houd.

En graag zie ik terug dat hij de laatste datum terug krijgt, zodat gebruikers weten wanneer je voor het laatst iets veranderd hebt, of 2 datums, aaanmaak datum en laatste edit.

• Mexel

Mexel

Topicstarter
Mexel schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:21:
Ja in T6 was dat idd het geval, maar heb vandaag het meeste toegevoegd, 2 blokken met code`s, (fotoblokken) en verder veel text geplaatst, dus ik denk niet dat hij er nu rekening mee houd.

En graag zie ik terug dat hij de laatste datum terug krijgt, zodat gebruikers weten wanneer je voor het laatst iets veranderd hebt, of 2 datums, aaanmaak datum en laatste edit.
Net de review iets aangepast, veel text erbij geplaatst, veel kleine veranderingen, en hij houd er idd geen rekening mee dat er iets veranderd is, en plaatst de review ook niet hoger op de lijst.

en ik heb meer dan 600 tekens toegevoegd en veranderd.

Pagina: 1