Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een hosting voor een plan dat in mijn hoofd zit. Ik ga een website maken waarbij meerdere websites aan elkaar gekoppeld moeten worden. Je kunt het zien als moedersite met dochtersites.
Site 1: Moedersite (overkoepelend en bevat alle onderwerpen)
Site 2: dochtersite (bevat 1 specifiek onderwerp)
Site 3: dochtersite (bevat 1 specifiek onderwerp)
Site 4: dochtersite (bevat 1 specifiek onderwerp)
Site 5: dochtersite (bevat 1 specifiek onderwerp)
Site 6: dochtersite (bevat 1 specifiek onderwerp)
Bovenstaande sites wil ik met elkaar verbinden. Nu heb ik vernomen dat het (SEO technisch) interessant is, wanneer elke websites (domeinnaam) een eigen IP adres heeft ivm crosslinking (of heeft dit met verschillende servers te maken?). Ik heb hier echter weinig kaas van gegeten en vandaar dat ik jullie om hulp vraag.
Wat voor type hosting kan ik het beste nemen voor dit idee/opzet?
Waar moet ik op letter bij het aanschaffen? Welke features moet ik zeker hebben?
Alvast bedankt
Ik ben op zoek naar een hosting voor een plan dat in mijn hoofd zit. Ik ga een website maken waarbij meerdere websites aan elkaar gekoppeld moeten worden. Je kunt het zien als moedersite met dochtersites.
Site 1: Moedersite (overkoepelend en bevat alle onderwerpen)
Site 2: dochtersite (bevat 1 specifiek onderwerp)
Site 3: dochtersite (bevat 1 specifiek onderwerp)
Site 4: dochtersite (bevat 1 specifiek onderwerp)
Site 5: dochtersite (bevat 1 specifiek onderwerp)
Site 6: dochtersite (bevat 1 specifiek onderwerp)
Bovenstaande sites wil ik met elkaar verbinden. Nu heb ik vernomen dat het (SEO technisch) interessant is, wanneer elke websites (domeinnaam) een eigen IP adres heeft ivm crosslinking (of heeft dit met verschillende servers te maken?). Ik heb hier echter weinig kaas van gegeten en vandaar dat ik jullie om hulp vraag.
Wat voor type hosting kan ik het beste nemen voor dit idee/opzet?
Waar moet ik op letter bij het aanschaffen? Welke features moet ik zeker hebben?
Alvast bedankt