Tweakers,
Besloten om richting februari een nieuw systeem te bouwen, maar aangezien ik nu een kast mag uitzoeken van mijn ouders voor het behalen van mijn rijbewijs zit ik te kijken welke kast ik zal nemen.
De volgende kasten spreken mij aan, met name de z9 en de z11 van zalman.
Het budget voor de kast is rond de 60 euro, maar hiervoor wil ik een fraaie kast die een tijd mee kan.
Zijn er misschien andere kasten die jullie meer aanbevelen?
Aangezien ik er in februari een budget game systeem in zal bouwen (waarschijnlijk iets richting de BBG budget game systeem van januari 2013) denk ik erover om alvast de volgende voeding mee te bestellen.
Is het handig om alvast de voeding mee te bestellen? Ik neem aan dat voedingen niet eens enorm in prijs gaan kelderen en 33 euro is al vrij weinig.
Graag wat advies/discussie over een fraaie gaming kast van van rond de 60 euro.
Besloten om richting februari een nieuw systeem te bouwen, maar aangezien ik nu een kast mag uitzoeken van mijn ouders voor het behalen van mijn rijbewijs zit ik te kijken welke kast ik zal nemen.
De volgende kasten spreken mij aan, met name de z9 en de z11 van zalman.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Sharkoon T9 Value Blue edition | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Zalman Z9 U3 | € 59,80 | € 59,80 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 61,90 | € 61,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 179,60 | |
Het budget voor de kast is rond de 60 euro, maar hiervoor wil ik een fraaie kast die een tijd mee kan.
Zijn er misschien andere kasten die jullie meer aanbevelen?
Aangezien ik er in februari een budget game systeem in zal bouwen (waarschijnlijk iets richting de BBG budget game systeem van januari 2013) denk ik erover om alvast de volgende voeding mee te bestellen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Antec VP350P | € 32,38 | € 32,38 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 32,38 | |
Is het handig om alvast de voeding mee te bestellen? Ik neem aan dat voedingen niet eens enorm in prijs gaan kelderen en 33 euro is al vrij weinig.
Graag wat advies/discussie over een fraaie gaming kast van van rond de 60 euro.