Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

simpele, betrouwbare, goedkope laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor een vriendin van mij zoek ik een simpele laptop.

Ze doet er niet veel meer mee dan word en internetten. Beeldscherm 13-15 inch.

Ze neemt hem af en toe mee naar werk, dus fijn als die licht is, maar ultra book niet nodig (ivm kosten).

Zij wil er voornamelijk zo min mogelijk geld in steken (ze dacht zelf aan iets bij de Mediamarkt voor 300-400euro), maar omdat haar vorige laptop gecrasht is (ook zo'n goedkoop ding), vind ik het vooral belangrijk dat het een betrouwbare laptop die niet crasht.

Ik hoor graag tips! Dank!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Goedkoop maar betrouwbaar? Dat kan best paradoxaal zijn als je geen netbook wil :P

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Ja, I know! Het is dus ook niet voor mezelf, ik besteed liever wat meer en koop dan een goede, maar daar wil zij niet het geld in steken!

Maar aangezien het geen goede, snelle laptop hoeft te zijn, scheelt dat weer veel geld.

Welke merken raden jullie aan? (of af!)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 12:01 ]

• JT
  • Registratie: November 2000

JT

VETAK y0

Acer ben ik geen voorstander van. Kijk zelf eens even in de Pricewatch, doe er eens wat moeite voor. Kijk naar netbooks met E-300/E-350/E-450 of een Intel Atom, die kan je wel vinden in 12" ofzo. Je kan in de pricewatch ook wel wat spelen met de filters en kijken wat je vind.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt, ik zoek het daar dan verder wel uit.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:16:
Hallo,

Voor een vriendin van mij zoek ik een simpele laptop.

Ze doet er niet veel meer mee dan word en internetten. Beeldscherm 13-15 inch.

Ze neemt hem af en toe mee naar werk, dus fijn als die licht is, maar ultra book niet nodig (ivm kosten).

Zij wil er voornamelijk zo min mogelijk geld in steken (ze dacht zelf aan iets bij de Mediamarkt voor 300-400euro), maar omdat haar vorige laptop gecrasht is (ook zo'n goedkoop ding), vind ik het vooral belangrijk dat het een betrouwbare laptop die niet crasht.

Ik hoor graag tips! Dank!
Ik denk dat dit de enige die goed voldoet en degelijk is:
pricewatch: Lenovo Essential B560 (M489NMH)

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-11 10:05
Dat is wel een laptop met een CPU van twee generaties terug. Waarschijnlijk zijn de nieuwe Ivy pentium's sneller en even duur (?)

Verwijderd

2ehands ThinkPad? Voor 400 euro kun je er zat vinden!
Zakelijk spul dus niet stuk te krijgen! En een Core 2 duo lijkt mij ruim voldoende voor wat office werk, mijn huidige laptop (wel aan vervanging toe) heeft ook nog een core 2 duo processor maar dat is niet de reden waarom ik hem wil vervangen, eerder de kwaliteit (Dell :().

Geloof dat de 13 inch laptops van ThinkPad de X series waren

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 20:36 ]

Pagina: 1