Review ratings niet voldoende

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
De Pricewatch. Een mooie plek om een review over een product te lezen of schrijven. Sommige producten hebben weinig reviews, anderen weer veel. Om te weten welke review de beste is, kan je uitgaan van de rating op de review.

Echter, reviews bestaan er niet voor niets: Een review is vaak veel gedetailleerder dan een rating. Daarom stel ik een nieuwe feature voor t.net voor:
Review reviews.

In plaats van enkel een 1/5 sterren rating te kunnen achterlaten, kan je nu ook reviews achterlaten op een review. Zo kan je snel zien wat anderen vinden van de review en ben je beter in staat je keuze te maken welke review je gaat lezen.

Wat denken jullie?

[ Voor 0% gewijzigd door Gamebuster op 29-10-2012 10:18 . Reden: Dit is natuurlijk geen serieus topic en staat daarom in HK. ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-08 14:27
Dan moet je de reviews over die reviews ook weer reviewen, lijkt me niet haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Sibert schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:18:
Dan moet je de reviews over die reviews ook weer reviewen, lijkt me niet haalbaar.
Dat lijkt me nou weer een beetje onnodig

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Je kunt toch nu gewoon sterren geven als je een review bevalt? Als niemand er iets mee kan zie je het vaak snel genoeg aan het aantal sterren dat zo'n review gekregen heeft..

Waar kan ik een review over dit topique posten? :+

[ Voor 16% gewijzigd door Fid3lity op 29-10-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:47
En je kan toch ook al reacties geven op een review? Daar worden nu al reviews over de review gegeven.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dan hebben we een reviewmogelijkheid van de reacties nodig. Aangezien je op reviews sowieso reacties kan geven heb je dan oneindige recursie, problem solved :7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Boeboe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:34:
Dan hebben we een reviewmogelijkheid van de reacties nodig. Aangezien je op reviews sowieso reacties kan geven heb je dan oneindige recursie, problem solved :7
en dat is er ook al.. je kan -1, 0 +1 +2 geven op de reacties van de review.. problem solved!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjunnie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 16:31

sjunnie

U mag ook Sjun zeggen

Rexcore schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:16:
[...]

en dat is er ook al.. je kan -1, 0 +1 +2 geven op de reacties van de review.. problem solved!
Het komt voor dat ik het niet eens ben met een -1, 0, +1 of +2, waar kan ik die scores waarderen? :+

If you can judge a wise man by the color of his skin then mister you're a better man than I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 11:32

RSP

Nog beter zou zijn om mensen sneller reviews te laten schrijven, door een lijstje in te vullen bijvoorbeeld.

Momenteel zie ik een Wasmachine met 1x een 4-sterren review, ik heb liever dat ik zie dat er gemiddeld 4 sterren zijn van 20 mensen die 'n lijstje hebben ingevuld dan 1 lap tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 19:33

Nox

Noxiuz

Moet dit niet in een ander forum dan de HK :?

Maargoed, ik vind sterretjes goed, wil je inhoudelijk reageren kan dat altijd nog.

[ Voor 48% gewijzigd door Nox op 29-10-2012 12:45 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-08 14:27
ishetalvrijdag.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:48

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Lieve Devvers

Dit is niet de plek voor dit soort topics :). Daarnaast alvast mijn reactie, sterrensysteem is juist goed, mensen willen snel zien of een review de moeite waard is. Desnoods kunnen ze nog de reacties onder de reviews doorlezen op bijzondere berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 15:35

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

HK > PW

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Pagina: 1