De Pricewatch. Een mooie plek om een review over een product te lezen of schrijven. Sommige producten hebben weinig reviews, anderen weer veel. Om te weten welke review de beste is, kan je uitgaan van de rating op de review.
Echter, reviews bestaan er niet voor niets: Een review is vaak veel gedetailleerder dan een rating. Daarom stel ik een nieuwe feature voor t.net voor:
Review reviews.
In plaats van enkel een 1/5 sterren rating te kunnen achterlaten, kan je nu ook reviews achterlaten op een review. Zo kan je snel zien wat anderen vinden van de review en ben je beter in staat je keuze te maken welke review je gaat lezen.
Wat denken jullie?
Echter, reviews bestaan er niet voor niets: Een review is vaak veel gedetailleerder dan een rating. Daarom stel ik een nieuwe feature voor t.net voor:
Review reviews.
In plaats van enkel een 1/5 sterren rating te kunnen achterlaten, kan je nu ook reviews achterlaten op een review. Zo kan je snel zien wat anderen vinden van de review en ben je beter in staat je keuze te maken welke review je gaat lezen.
Wat denken jullie?
[ Voor 0% gewijzigd door Gamebuster op 29-10-2012 10:18 . Reden: Dit is natuurlijk geen serieus topic en staat daarom in HK. ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden