Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
Over de exacte opbouw van het scherm en lagen kan ik je niks vertellen, zal vast op internet wel het eea over te vinden zijn.
Ik wil het toestel nog wel zeker een jaar gebruiken. Heeft het zin?BaszCore schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:23:
Hoe lang moet je nog met je telefoon doen? Als je er nog een paar maanden mee wilt doen kan je je afvragen of het verstandig is om met het scherm te gaan klooien.
Over de exacte opbouw van het scherm en lagen kan ik je niks vertellen, zal vast op internet wel het eea over te vinden zijn.
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Door je scherm te polijsten verwijder je deze laag en krijg je rare vlekken of een soort waas over je scherm. Met andere woorden: niet doen, je verknoeit je iPhone
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
http://i48.tinypic.com/10zuz2h.jpgGlashelder schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:05:
Dat ligt er maar net aan hoe diep de krassen zijn..diepe krassen zijn niet weg te polijsten. Als je je toestel nog een jaar wilt gebruiken zou ik het scherm vervangen. Kan je zelf doen als je een klein beetje handig bent..
Zo zijn de krasjes?
Zijn deze met de Displex weg te krijgen?
De foto is nou niet super duidelijk..maar ik denk dat je wel kans maakt. Maar ik heb geen idee of het er veel mooier op gaat worden.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Fijne laptop heGlashelder schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:00:
Hey das mijn laptop
De foto is nou niet super duidelijk..maar ik denk dat je wel kans maakt. Maar ik heb geen idee of het er veel mooier op gaat worden.
Ik ga het overwegen, bedankt voor jullie medewerking
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Anoniem: 247612
Dat is dan nooit een groot succes geworden die laag die vingerafdrukken verwijdert. Wat heb je er aan om vingerafdrukken te verwijderen als deze er na 1 sec dan weer op staan? Hadden ze geen laag kunnen bedenken die vingerafdrukken voorkomt?Darkstar schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:58:
Er zit ook een "oleophobic" laag over het scherm om te zorgen dat je vingerafdrukken ed makkelijk kan verwijderen.
Door je scherm te polijsten verwijder je deze laag en krijg je rare vlekken of een soort waas over je scherm. Met andere woorden: niet doen, je verknoeit je iPhone
Darkstar schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:12:
Voor alle duidelijk, zulke producten zijn geen(!!!!) goed idee! Mijn eerdere post met advies wordt blijkbaar genegeerd, maar kom nadien niet janken dat je scherm om zeep is.
Sluit ik me volledig bij aan! Displex gebruiken is telefoon glas volledig verneuken! wellicht niet meteen maar op den duur wel, krassen komen er na displex ook veel makkelijker op, daarnaast zoals gezegd door bovenstaande is displex puur voor plastic glas, en zelfs daar raad ik het sterk bij af, want je haalt een laagje eraf.Safaci schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:57:
Polijst spul (Displex) werkt alleen op plastic schermen (kunststof glas). Niet uitproberen op het scherm van je iPhone. Daar zul je spijt van krijgen...
Zo erg is die kras niet, je kan beter even op Ebay kijken voor een nieuwe voorkant, of desnoods dit door een expert erop laten zetten, nou kost dit wel wat 100 euro ofzo maar alles beter dan rare wazen op je scherm of wat dan ook
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
[ Voor 5% gewijzigd door Startups op 30-10-2012 08:29 ]
Omdat het weggegooid geld is en zonde van de tijd/moeite. Deze tijd en moeite kan je dan beter steken in een nieuw displaykeel schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:28:
Niet doen. Maar als ik de mensen zo hoor, en die geven aan dat je gewoon het scherm moet vervangen, waarom zou hij dan niet eerst het mogen proberen (en zijn scherm kapot mogen maken)? Alvorens het scherm te vervangen.
EV6 Plus
via deze web site.
was niet eens egt duur.
http://open.ip-onderdelen...path=62_66&product_id=117
[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 30-10-2012 17:12 . Reden: referral ]
Is dit een orgineel scherm met retina display?nederboy schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:22:
idd ik heb laast mijn scherm geborken toen heb ik een nieuw scherm gekocht en gemoteerd.
via deze web site.
was niet eens egt duur.
Waarschijnlijk niet origineel, maar wel met retina display.maartenford schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:26:
[...]
Is dit een orgineel scherm met retina display?
Originele schermen zijn een stukje duurder helaas (verkoop ze zelf ook, kan ze voor dat bedrag i.i.g. niet inkopen)
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Ook mee eens, ik gebruik al jaren screenprotectors, die van de Hema bevallen me nog altijd het beste (2,50)SYQ schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:25:
waarom ooit klooien met krasverwijderaars als je je kras ook kwijt kunt krijgen door gelijk een screenprotector op te gooien (tip : bodyguardz)
Soms even pielen, maar je kunt zo'n ding makkelijk zonder stof er tussen erop krijgen (na het douchen in de badkamer, 15min. wachten).
Maar dat is een andere discussie. En eigenlijk niet relevant voor dit onderwerp.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
nederboy schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:22:
idd ik heb laast mijn scherm geborken toen heb ik een nieuw scherm gekocht en gemoteerd.
via deze web site.
was niet eens egt duur.
Anoniem: 521521
Gewoon laten, en anders bouw je een nieuw scherm erin en ga meteen een scherm folie op zetten, en die hoef niet eens zo duur te zijn. ( ik heb op mijn 4 aan beide zijden een scherm folie, folie plus heel netjes ter plekke geplakt kost bij mij in de buurt 5 euro, er zitten nu paar krasje erop die je alleen ziet als de scherm uit is maar de scherm zelf is 100% krasloos)
Beide al een keer vergeten waardoor ik 'm wel 3x achter elkaar in- en uitelkaar moest halen
edit: oja en deze handleiding gebruiken
[ Voor 18% gewijzigd door maarud op 08-06-2013 13:57 ]