Windows laadt niet door

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven1987
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 13:22
Hallo Mede Tweakers,

Gister heb ik per ongeluk een bestand gedownload met daarin een virus die mijn complete boot folder verwijdert heeft.
Jammer genoeg lukte het niet om me Windows te herstellen dus ben ik opnieuw Windows gaan installeren. De installatie verliep vlekkeloos tot dat ik de Ati drivers ging installeren na de instal vraagt ati als je wilt rebooten. als ik dat doe dan start Windows gewoon op maar krijg eigenlijk niks te zien, alleen me avatar van Windows.
Ik heb nu 2 verschillende Windows geprobeerd. Windows ultimate 64bit en Windows ultimate lite 64 bit.
En bij allebei het zelfde probleem, Als ik de ati drivers niet installeer dan start hij wel gewoon op.

Computer setup:
Moederboord: Gigabyte EX 58-Extreme
CPU: I940 Intel
GPU: 6950 Asus Ati
Harddisk: SSD 830 Samsung

Kan alsjeblieft iemand me helpen want ik wordt hier erg verdrietig van :( 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door steven1987 op 29-10-2012 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:35
Kan je niet even een oudere versie van de drivers installeren? Wat bedoel je met avater? Je bureaublad of het schermpje waarin je de gebruiker moet kiezen waarmee je in wil loggen?Het is niet toevallig dat Windows wat langer blijft hangen omdat er updates worden geinstalleerd of iets dergelijks?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven1987
Hey Rupie,

Bedankt voor het reageren!

Hij laat alleen me Windows Avatar zien. Bij me Bureablad/
Ik heb geen gebruiker aangemaakt dus hoef me niet in te loggen. Ja dat zal ik eens proberen weet het anders ook niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven1987
Ook geprobeerd werkt ook niet, Start hem met safe modes en dan pak ik de restore point van de instal en dan doet hij het gewoon wel weer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven1987
Probleem gevonden oorzaak Hdmi cabel :S:S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welke Windows, 7 neem ik aan? Het is nog steeds niet duidelijk wat je bedoelt met "me Windows Avatar zien. Bij me Bureablad/". Wat bedoel je daar precies mee?
offtopic:
En schrijf alsjeblieft voortaan geen 'me' maar 'mijn' :X

Als het in safe mode wel werkt: daar de Ati driver en tools verwijderen. Probeer andere (nieuwere, oudere) versies. Dat eerste heb je waarschijnlijk al (deels of helemaal) gedaan door het restore point te nemen van voor de driverinstallatie.

Ah. Dank voor de update :)

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 29-10-2012 10:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven1987
Ik heb het probleem gevonden... lees hierboven, Nogmaals bedankt voor jullie tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven1987
Ik ben dislexties :/
Pagina: 1