Windwos 8 - Nieuwe monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445507

Topicstarter
Hallo mede-tweakers,

Ik ben van plan windows 8 te gaan gebruiken.
Maar ik heb hierbij de volgende vraag.
Is het verstandig hierbij een nieuwe monitor aan te schaffen?
Ik hoorde namelijk dat je in principe een multitouch monitor nodig bent. Klopt dit?
Zo ja, willen jullie dan komen met suggesties.
Mijn budget ligt rond de 250 euro.

Met vriendelijke groeten,

Tom van Vliet

Bij voorbaat dank. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) mbt "Wat moet ik kopen?" zie Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) (er staat niet voor niets bij "lezen"...)
2) toch verplaats ik dit topic niet naar Componenten Aankoopadvies aangezien dit helemaal geen hardwarevraag is maar een softwarevraag.

Move OH -> Windows Clients

Of het topic daar open blijft is een tweede, gezien eigen inzet er niet bepaald uit spat, maar dat is ter beoordeling van de WC-crew.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:39
Nee je hebt geen touchscreen monitor nodig voor Windows 8. Het enige wat wel handig is, is een minimale resolutie van 1366 bij 768.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288121

Kijk naar het filmpje...

video: Windows 8: redacteuren in discussie

--> touchpad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb Windows 8 al ongeveer 4 maanden draaien op mijn oude Windows 7 laptop, dus een nieuwe monitor is niet nodig, een nice-to-have is misschien een monitor met touch, de enige die ik vlug kon vinden die touch kan is de Dell ST2220T, maar die kost al wel €269 en de HP L2105tm (maar die is op moment alleen nog in de US beschikbaar)

[ Voor 69% gewijzigd door Turdie op 31-10-2012 05:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

dion_b schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:35:
1) mbt "Wat moet ik kopen?" zie Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) (er staat niet voor niets bij "lezen"...)
2) toch verplaats ik dit topic niet naar Componenten Aankoopadvies aangezien dit helemaal geen hardwarevraag is maar een softwarevraag.
Disagree :)

Nog even afgezien van de afgrijselijke tikvaud in de topictitel, of je wel of geen touchscreen wil hebben is geen aangelegenheid voor het OS maar dat kun je het beste zelf bepalen aan de hand van je gebruikswensen.
En daarvan wordt geacht dat je zelf ook het een en ander aan uitzoekwerk/nalees/beoordelingen bekijken doet - wat jij wil kan iets heel anders zijn als wat iemand hier vind dat je moet doen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.