PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD
Het verhaal van het schudden van je harddisk kan je meteen al aan de kant schuiven want dan kreeg je heel andere foutmeldingen. Meer zit ik eraan te denken dat er iets mis is met de kabel die je gebruikt en dus de vraag of je ook al eens een andere monitorkabel geprobeerd hebt.
Wat ook voor de hand liggend kan zijn is dat door het verplaatsen de videokaart niet meer goed in het slot zit of dat er een connector losgeschoten is binnen in de kast. Dus verstandig als je de kast eens open maakt en de kaarten eens goed aandrukt of even eruit haalt en weer erin zet.
Wat ook voor de hand liggend kan zijn is dat door het verplaatsen de videokaart niet meer goed in het slot zit of dat er een connector losgeschoten is binnen in de kast. Dus verstandig als je de kast eens open maakt en de kaarten eens goed aandrukt of even eruit haalt en weer erin zet.
Ik heb de kaart er al uitgehad en hem er weer in gedaan, daarna deed hij het nog steeds niet goed. Voorzover ik kon zien zat alles voor de rest nog goed vast. Ik zal hem morgen nog wel even op een cartonnetje laten draaien. Een andere monitorkabel zal ik zo nog even proberen.
[ Voor 10% gewijzigd door Sniperzkillz op 28-10-2012 21:50 ]
PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD
Ik denk dat het hoogstwaarschijnlijk aan je kabel zal liggen want de drivers die staan gewoon op je HDD (daar is dus niks mis mee). Als dit niet het probleem is dan zal het waarschijnlijk zoals Roel1966 zei aan de videokaart liggen die niet goed op je moederbord zit.