Toon posts:

Ipod touch heeft geluidsproblemen na waterschade

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ipod touch heeft enkele minuten in een plasje water gelegen waardoor hij het wekenlang niet heeft gedaan, nu weken later heb ik hem weer aangekregen. Ik had hem laten drogen in de zon en in een bak met rijst.
Nu hij het dus wel weer doet, lijkt bijna alles het te doen behalve het belangrijkste aan een ipod namelijk het geluid.

Als ik m'n oortjes in plug dan hoor de gewone luidspreker hard op maar ook geluid door de oortjes( ik heb meerdere oortjes uitgeprobeerd). Wie of wie weet hoe ik het geluid alleen door de oortjes kan krijgen als ik die inplug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:09
Je speaker eruit slopen.

Nee, zonder gein. Het probleem met vochtschade is dat je nooit weet wanneer en hoe het toe zal slaan. Ik heb MacBooks gezien waar een kop koffie overheen is gegaan die het nog prima doen en iPods waar 1 druppeltje water in is gekomen die het begeven.

Kortom, het kan simpelweg zijn dat je moederbord beschadigd is waardoor dit fenomeen zich voordoet en daardoor zal het waarschijnlijk niet makkelijk op te lossen zijn.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobbieB schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:27:
Je speaker eruit slopen.

Nee, zonder gein. Het probleem met vochtschade is dat je nooit weet wanneer en hoe het toe zal slaan. Ik heb MacBooks gezien waar een kop koffie overheen is gegaan die het nog prima doen en iPods waar 1 druppeltje water in is gekomen die het begeven.

Kortom, het kan simpelweg zijn dat je moederbord beschadigd is waardoor dit fenomeen zich voordoet en daardoor zal het waarschijnlijk niet makkelijk op te lossen zijn.
Is je speaker eruit halen makkelijk als je een klein beetje verstand hebt van computers en op zich wel handig bent als het om online tutorials gaat?

BTW de 3g kan je wel opmaken maar niet dichtmaken toch?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:09
Het was vrij cynisch bedoeld. Ik zou het iig niet aanraden om hem open te maken, maar je kunt het altijd proberen. http://www.ifixit.com heeft over het algemeen wel goede handleidingen ervoor.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobbieB schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 21:21:
Het was vrij cynisch bedoeld. Ik zou het iig niet aanraden om hem open te maken, maar je kunt het altijd proberen. http://www.ifixit.com heeft over het algemeen wel goede handleidingen ervoor.
jaa dat had ik door, maar ik dacht dat het eigenlij misschien nog best een goed idee was :p
mij maakt het namelijk niet uit of de speaker nog werkt of niet
Maar nu weet ik nog niet goed wat ik nu kan doen om mijn ipod te laten werken