"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Als ik iemands TS / moeite echt goed vind, stuur ik hem / haar / het vaak een DM (en die krijg ik ook soms)
Desalniettemin leuker idee dan die Henk-knop
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Een kleine toevoeging onderin bij de topic start als: bedankjes {waarde} voldoet al.
Ik ben zelf niet echt voor een like systeem (zoals facebook).
[ Voor 31% gewijzigd door White_Collar op 28-10-2012 19:47 ]
Ik zie eigenlijk totaal niet hoe dit ook maar enigszins anders is dan 'die Henk-knop', behalve dan dat het alleen op topicstart(er)s is gericht (en volgens mij vind jij het daarom leuker
Hoe is dit anders dan? In plaats van like-geilen, krijg je dan bedankjes-geilen.White_Collar schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:46:
Nouja, het hoeft niet groot te zijn zoals de henk knop?
Een kleine toevoeging onderin bij de topic start als: bedankjes {waarde} voldoet al.
Ik ben zelf niet echt voor een like systeem (zoals facebook).
[ Voor 37% gewijzigd door Hahn op 28-10-2012 19:50 ]
The devil is in the details.
Ik denk niet dat zoiets gaat komen, maar dat er wel een kans is om het wat klein kleinschaliger te doen.
Dus je vind dat topic starters niet bedankt hoeven te worden?Hoe is dit anders dan? In plaats van like-geilen, krijg je dan bedankjes-geilen.
En waarom zou dat gebeuren? Als je al jaren een topic start reeks onderhoud, dan mag daar toch wel een bedank button bij staan? Je steekt er veel tijd in om andere van informatie te voorzien, een kleine moeite om hen of haar te bedanken toch?Hahn schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:56:
Ik vind dat topicstarts niet gemaakt moeten worden omdat mensen bedankjes/likes/henks willen krijgen.
Als jij topicstart(er)s zo hoog hebt zitten, dan stuur je toch een DM of mail naar ze, om ze persoonlijk te bedanken?
Het idee is leuk hoor, maar imo veel te specifiek om een paar mensen van een paar grote topics te belonen voor iets wat ze ook wel zonder bedank(knop)je zouden doen.