Eenvoudige externe hdd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-06 22:41
Hallo,

Aangezien mijn hele opleiding op de laptop gaat & ik het natuurlijk niet kan veroorloven alle gegevens kwijt te raken ben ik opzoek naar een externe hdd, maar ik zie door het grote aanbod ondertussen de bomen door het bos niet meer!
Ik ben op zoek naar een niet al te dure, betrouwbare, USB 3.0, minimaal 1TB externe hardeschijf!

Alvast bedankt voor het lezen!

//Welke software kan ik daar trouwens het beste bij gebruiken, want niet alle externe hdd's worden standaard met back-up software geleverd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:52

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Sjoerd je geeft aan dat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar... wat heb je nu zelf wel gevonden?
De filters in de pricewatch al eens geprobeerd en wat daar uitgekomen is eens door de GoT Search gehaald?

Verder hoort tegenwoordig hier niet meer thuis, maar in CAA-forum, een klein verhuizing dus...

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
Mijn excusses!
Ik had zelf deze al gevonden : pricewatch: Western Digital Elements Portable SE 1TB Zwart
Volgensmij is Western Digital echt wel betrouwbaar, verder ziet het er allemaal goed uit!
Maar ga ik mij irriteren aan de 5400rpm? aangezien mijn laptop 7200rpm heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Deze zal het wellicht wel goed doen:
pricewatch: Buffalo Drivestation (HD-LXU3) 1TB Zwart
- 7200rpm
- usb 3.0
- 16mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Sjoerd611 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:20:
Mijn excusses!
Ik had zelf deze al gevonden : pricewatch: Western Digital Elements Portable SE 1TB Zwart
Volgensmij is Western Digital echt wel betrouwbaar, verder ziet het er allemaal goed uit!
Maar ga ik mij irriteren aan de 5400rpm? aangezien mijn laptop 7200rpm heeft..
Nou, als je een schroevendraaier hebt en geen 2 linkerhanden is er keuze genoeg om zelf een externe harddisk in mekaar te zetten. Kies een leuke externe case uit en kies een WD harddisk met 7200 rpm uit en je probleem is opgelost en volledig naar wens voor een betaalbare prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
Bedankt voor jullie reacties, welke back-up software raden jullie mij aan? :+
Pagina: 1