Is er een website waarmee je je eigen game bibliotheek......

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterTweaker
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:01
......kan aanleggen en kan vergelijken met andere mensen? Soortgelijke websites zijn er namelijk wel voor boeken maar voor games kan ik een dergelijke website niet vinden. Weet iemand dit toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:20

Martinspire

Awesomeness

www.raptr.com ?
Gebruik het zelf voornamelijk vanwege de messenger waarmee je makkelijk berichten kunt versturen en zien wat andere mensen aan het spelen zijn

[ Voor 88% gewijzigd door Martinspire op 28-10-2012 18:18 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterTweaker
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:01
Martinspire schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 18:17:
www.raptr.com ?
Gebruik het zelf voornamelijk vanwege de messenger waarmee je makkelijk berichten kunt versturen en zien wat andere mensen aan het spelen zijn
Oke ja dat is wel aardig, maar dit is meer wat ik zocht:
http://www.collectionmedia.com

Hier kan je een collectie aanleggen van je games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:45
Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Xfire?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:40
Denk dat wat je zoekt Xfire is. Veel gebruikt en je kan van alles vergelijken met anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:13
De 3 meest populaire middelen zijn al benoemd, wat voor jezelf het meest handige is hangt geheel af van de eigen wensen.

Steam: PC only (Windows/Mac/Soon Linux). Kunt zowel je steam store games als eigen PC games eraan toevoegen. Deze dienen echter wel geïnstalleerd te zijn wil je ze toevoegen aan je steam collectie (steam store games hoeven dit niet te zijn).

Xfire: Game tracker, PC only zover mijn laatste weten. Tracked nagenoeg alle games. Speel je een game binnen je collectie? Dan wordt deze automatisch toegevoegd. Grote gesettelde community. Echter qua applicatie een beetje gedateerd (er wordt aan een vernieuwde versie gewerkt).

Raptr: Game tracker, PC + Xbox + PS3. Tracked je games en achievements waar mogelijk. In vergelijking met Xfire een kleinere community, maar qua tracking superieur naar mijn mening.

Daarnaast zijn er de zaken zoals je zelf reeds hebt benoemd als Collection Media. Erg basale collectie tools, doen precies wat ze dienen te doen. Voor veel gamers echter, waar het toch draait om stats, uren, achi's, etc echter bij lange na niet voldoende. Waardoor ook maar weinig producten binnen die groep zich richten op de gamers markt.
Pagina: 1