Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke provider voor alles-in-1 pakket

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

• camiel1997
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-10-2024
Hallo mensen,

Ik ben toe aan een nieuw abbonement, en ik zat te twijfelen tussen een paar providers. Ik wil graag een 100mbits glasvezel abbonement, met telefonie, en HD tv. Weten jullie misschien de beste provider?

Alvast bedankt,

Camiel

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:09
Welke heb je zelf al gevonden en wat is er bij jou thuis beschikbaar? Het is hier geen helpdesk hé. ;)

• camiel1997
ja haha weet ik, maar ik twijfelde tussen vodafone en lijbrandt, maar ik weet niet of hun service nou echt top is, vooral lijbrandt, die volgens een klachtensite fors wat klachten binnenkrijgt... Ik woon trouwens in Amsterdam, misschien is er een betere keuze voor deze stad? Ik wil trouwens ook niet vast zitten aan zo'n experiabox, echt een kloteding volgens mij

[ Voor 13% gewijzigd door camiel1997 op 28-10-2012 17:24 ]

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:56
Als je Concepts kan kiezen: Doen. Beste helpdesk, minste klachten,. beste voor elkaar. En de provider met de meeste ervaring op netwerken van Reggefiber (of GNA in jouw geval misschien)

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

• camiel1997
Volgens hun site is het niet beschikbaar :( is er nog een andere glasvezelaanbieder die je kan aanbevelen?

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:09
Heb je überhaupt wel een glasvezel kabel liggen?

• camiel1997
ja, aan huis, maar nog niet in mijn meterkast. Ik woon namelijk 2 hoog

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 19:28

Prx

Mocht je totaal geen fan zijn van die Experiabox dan zou je (mits ze leveren) ook XS4ALL kunnen overwegen. Ben zelf aardig te spreken over de Fritzbox die zij meeleveren. :)

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Beste Camiel,

Welkom op GoT :)

Helaas gaat je eerste topic direct op slot. Het voldoet namelijk niet aan het niveau dat wij verwachten van een topic op GoT. We verwachten namelijk dat je zelf ook wat moeite doet om je eigen vraag/probleem op te lossen.

Dit zou je gewoon ook zelf kunnen vinden. Maar dat houdt in dat je er zelf ook wat moeite voor moet doen. reviews lezen, rondzoeken naar mogelijke aanbieders etc.

Er lopen in Internetproviders en Hosting genoeg topics over aanbieders. Daar krijg je snel genoeg een beeld van de kwaliteit van de dienstverlening.

Succes met je zoektocht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.