Toon posts:

iPhone dubbel configureren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Omdat ik veel iCloud sync ellende (leeslijst) had nadat ik iOs6 over mijn oude iOs heen had gezet, heb ik vandaag mijn iPhone (4) herstelt via iTunes. Toen dit gedaan was en de iPhone opnieuw opgestart werd heb ik de iPhone losgekoppeld van de Mac en de iPhone geconfigureerd als nieuwe iPhone.

Nadat ik iCloud weer geactiveerd had waren de eindeloze sync problemen gelukkig verholpen en nu lopen mijn favorieten en leeslijst weer 1 op 1 sync tussen mijn iPhone en Mac en loopt mijn batterij niet meer leeg binnen een paar uur.

Maar als ik nu mijn iPhone aansluit aan de Mac en ik open iTunes dan krijg ik de melding dat ik de iPhone opnieuw moet configureren als nieuwe iPhone of back-up terugzetten. Wat is voor een onzin? Ik kan nu natuurlijk geen van beide opties meer kiezen. Ik heb de iphone al opnieuw opgestart maar in iTunes kom ik maar niet verder (wil nl wat foto's terugzetten op mijn iPhone).

Wie o wie kan mij verder op weg helpen?

Thanks a lot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 21:43
Als je hem wilt houden zoals hij nu is, dan kun je gewoon op configureren als nieuwe iphone drukken.
Er worden dan geen gegevens of iets van je iphone verwijderd maar Itunes ziet het als een ''nieuwe'' iphone welke niet eerder is aangesloten.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt helemaal gelijk inderdaad. Maar ik durfde in eerste instantie niet op die optie te klikken omdat ik bang was dat het liedje dan weer van begin af aan zou beginnnen (ik had mijn apps ondertussen al 1 voor 1 teruggezet vanuit de app store op de iPhone) ...zeer onduidelijke communicatie dus van Apple in dit geval. Nee zo onduidelijk als de "optie" wil je je favorieten samenvoegen met je favorieten in iCloud, terwijl je dan maar 1 keuze krijg: "ja".... ik word een beetje simpel laatste tijd van steeds die achterlijke twists van Apple in hun software.

Maar probleem is gelukkig opgelost, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 21:43
Geen dank!