Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Youtube speelt in Chrome niet het hele filmpje af

Pagina: 1
Acties:

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 12:06
Ik heb een raar probleem op youtube. Als ik een filmpje bekijk stopt deze voortijdig en krijg ik het eindscherm te zien. Zie ook het plaatje, hier zie je dat de balk van het afspelen nog niet helemaal is doorgelopen tot het einde. Ik heb dit bijna bij alle filmpjes.

Afbeeldingslocatie: http://www.freeimgshost.com/images/515guesunolmchu7sqa_thumb.jpg

Chrome: laatste versie (22.0.1229.94 m)
Flash: 11.4.31.110
Windows 7 Pro

Wat heb ik geprobeerd? Kijken of het in IE ook zo is: daar werkt alles wel naar behoren. Cache van chrome geleegd, maakt geen verschil. Ik heb het volgende gevonden: http://support.google.com...wer.py?hl=en&answer=58130
Maar ook dat werkt niet. Ook het uitzetten van alle extensies heeft niet geholpen... Iemand een goed idee?

[ Voor 6% gewijzigd door Sjeik op 28-10-2012 13:56 ]

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Verwijderd

Even chrome herinstalleren en dan testen? vervolgens plugins stuk voor stuk installeren en gaandeweg onderzoeken wanneer het probleem optreed?

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:05
Ik heb hier ook last van :'(

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:12
Ik heb er ook last van. Ik dacht dat het door een flash update kwam, maar sinds de upgrade naar windows 8 is het probleem geloof ik verholpen

iRacing Profiel

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Interne flash uitschakelen en die van 't systeem laten gebruiken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-11 12:06
Ik vind een herinstall van Chrome of nog erger: een nieuw OS niet echt een handige oplossing. Helaas helpt het uitschakelen van flash ook niet. Dan kan ik helemaal geen filmpjes meer kijken :) Iemand anders een lumineus idee?

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 14:11
Ik heb exact hetzelfde probleem, is gekomen met de laatste Chrome update en is wel eens vaker gebeurd in het verleden, gewoon even afwachten tot Google met de volgende update komt denk ik.
Pagina: 1