Toon posts:

Hulp gevraagt aankoop game pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen.

Ik zou graag hulp krijgen bij het volgende:

Ik zoek een game pc die de spelen zoals minecraft, modern warfar 3 en skyrim moet kunnen afspelen.

Maar het moet meerderen dingen tegelijk kunnen doen bijvoorbeeld opnemen en een game spelen.

voor mijn game channel:)

mijn buget is tot de 1000 euro .

en ik heb al een logitech muis en packard bell scherm.

ik zoek dus een game pc en een bij passend toetsen boord ( die niet al te veel geluid maakt) :)

het zou leuk zijn als hij ook een beetje goed beeld heeft maar meerderen dingen tegelijk kunnen doen is belangrijker:)

ik heb zelf echt totaal geen verstand van pc.
het eenigen wat ik weet is dat het veel beter is om zelf een samen testellen want dan zijn ze beter:)

gr jan

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Om hier goede hulp te krijgen moet je eigenlijk zelf al wat onderzoek hebben gedaan. Stel dus zelf iets samen. Dit kun je goed doen met behulp van de BGG. Overigens is het handig om te weten of windows inbegrepen is in je budget.

[ Voor 4% gewijzigd door Daanieyel op 29-10-2012 17:47 ]

Ryzen 3600 - GTX1060

Verwijderd

Topicstarter
ik heb echt totaal geen verstand van computer ik weet alleen dat er een kast om heen zit (zo erg is het)
bedoel je het besturings systeem?

hoe duur is dat dan?

ik denk het niet...

maar ik zou graag totch wat hulp krijgen met uitleg xd wat er bijvoorbeeld in moet zitten>

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-02 22:33
Lees de Best Buy Guide eens dan, dan zie je direct wat er allemaal in moet, of bekijk een van de andere topics hier... er zijn er dagelijks met een gelijkaardig budget...

DAA beleid
+ ga je overclocken?
+ welke max resolutie heeft je monitor?

reviews: Desktop Best Buy Guide: editie september 2012

Volgens mij ben je nog redelijk jong, maar ook dat is geen excuus om iets te proberen leren en zelf op te zoeken.

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Deze website is wel een bezoekje waard. Hier staan de verschillende onderdelen van een pc met een uitgebreide uitleg. Kan sowieso de hele site even door er staan veel nuttige dingen.

Ryzen 3600 - GTX1060