Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug][pw] aanpassen filter op Ipad laat pagina hangen

Pagina: 1
Acties:

• Oeboema
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 22:37
1. Bestemming
Pricewatch, elke productpagina

2. URL
Bijvoorbeeld http://tweakers.net/categorie/621/televisies/producten/

3. De omschrijving & steps to reproduce
Het aanpassen van een filter laat de throbber zien. De resultaten worden niet bijgewerkt met het filter, throbber blijft draaien. Deze bug maakt filteren in de pw onmogelijk op een Ipad
Reproduceren: ga met Ipad naar url hierboven. Schuif prijs omhoog naar bedrag > 0

4. Je browserversie
Mobile Safari van IOS 6.0

5. Door jou gebruikte plug-ins
Safari staat in private browsing modus (bug treedt ook op als Safari niet in private browsing modus staat)

6. Besturingssysteem
IOS 6.0 op Ipad 3

[ Voor 7% gewijzigd door Oeboema op 28-10-2012 11:00 ]

He who has a shady past knows that nice guys finish last.

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:10
Op mijn iPad 3 met iOS 5.1.1 werkt dit wel. Throbber verdwijnt na een seconde en resultaten worden getoond.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Ik heb dit ook af en toe en dacht dat het aan mijn eigen wifi lag, gezien ik niemand anders er over heb horen praten. Meer mensen die er last van hebben?

• Oeboema
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 22:37
Ik heb dit op meerdere locaties met verschillende wifi netwerken. Dus daar zal het niet aan liggen.
Ik heb inmiddels een workaround: als de throbber draait een selectie vakje aanklikken, bijvoorbeeld een merk en binnen een seconde is het filter toegepast. Als je dan het vakje weer deselecteert staan alle merken er en is het prijs filter toegepast.

He who has a shady past knows that nice guys finish last.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-11 11:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik had hier afgelopen weekend ook een paar keer last van.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:58
Oeboema schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:36:
Ik heb dit op meerdere locaties met verschillende wifi netwerken. Dus daar zal het niet aan liggen.
Ik heb inmiddels een workaround: als de throbber draait een selectie vakje aanklikken, bijvoorbeeld een merk en binnen een seconde is het filter toegepast. Als je dan het vakje weer deselecteert staan alle merken er en is het prijs filter toegepast.
Nice, thanks!
Pagina: 1