HQ08 mod

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 16:24

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Topicstarter
hm post-crash modding pics >:) post ik hem nog maar ff 1x

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/casemod1.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/casemod2.jpg

tips/steunbetuigingen & condoleances kunnen hieronder ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mooi gedaan :9~

Maar euh, kun jij nog wel slapen met al die fans? ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Oh, het is een kast! (het is nog vroeg! ;) )

Ik dacht dat je gewoon alle casemods hier in een collage had geflikkerd! :D

Wel netjes ja. Ik kijk al uit naar de zomer vakantie, dan moet mijn HX-08 eraan geloven! >:)

• actieman
  • Laatst online: 30-07 10:38
hmmz ja die fan voorin moe'k ook maar eens erin zetten...

das alleen wat lastiger omdat die voorkant wat bol loopt, ah wel jij hebt dat mooi gedaan :)

hey je hebt ook die standaard "gaatjes" aan de achterkant bovenin weggehaald en daarvoor fingerguards gezet? hmmzz das wellicht wel beter voor airflow ja...

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

doe je leuk joh
nu alleen nog een mooi groot display voor in je kastje net als ik :7

Verwijderd

nou toch maar ff fototje geplaatst dan :7

[afbeelding][

Verwijderd

display laat de volgenden dingen zien

cpu stats load
mem stats usage
winamp stats playtime time to play song info
internet stats upload download total uploaded total downloaded
uptime time and date
disk usage diskspace free

toch erg vetjes B-)

• actieman
Op vrijdag 01 juni 2001 08:34 schreef sub-zero het volgende:

[afbeelding][
hmmz ik wil niet je plezier bederven, maar ik vind die lcd er een beetje scheef inzitten...

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

hih ja ik weet het dat is mijn eerste test opstelling nog
maar dat komt allemaal goed

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 08:34 schreef sub-zero het volgende:

[afbeelding][
Heeee die vreemde blauwe kast heb ik ook (op zolder staan) Zeker van de HCC he! Moet je er nog 1?? hint...hint

Verwijderd

hih toevallig das mijn oude kast heb nu deze

[afbeelding]

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 14:17
de nokia look-a-like kast.
Best een geinige kast.
Hoe doe jij dat met dat displaytje???
Om je winam stats te laten zien. das best vet. :9

Verwijderd

ja cool kastje he moet mijn display er alleen nog inzetten en mijn blauwe leds

tja dat wordt allemaal door een programma geregeld die stats uit verschillende apps kan halen zoals winamp en mbm5

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 01:08 schreef Grrrrrene het volgende:
Mooi gedaan :9~

Maar euh, kun jij nog wel slapen met al die fans? ;)
euh ja hoor, meestal staat ie uit ;)

maar het zijn op de 8x8 :7 sunon op m'n cpu na allemaal panaflo's, en de 12x12 voorin draait op 7 volt

het ding is fluisterstil :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ziet er goed uit.

Heb zelf ook zo'n HQ08, maar dan minder drastisch aangepast... 120mm blaasgaatje voorin zoals je hebt en verder nog twee 80mm's achterbovenin.

Dat zwarte rubberen ringetje rond de voorste blaasgat zou ik ook wel willen hebben. Wat is het precies en waar kun je zoiets op kop tikken???

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

Op vrijdag 01 juni 2001 09:59 schreef sub-zero het volgende:
hih toevallig das mijn oude kast heb nu deze

[afbeelding]
Ik heb deze kast ook.
Wat een k*t kast zeg. :r
Dat ding is van blik.
Gekocht bij www.degreefcomputers.nl
Oplichter 1e klas.
Ik kocht hem voor 190 piek en ik zag hem bij www.computerland.nl (vlak bij mij in de buurt) staan voor 110,-
Ik vindt die kast echt kl*te.

Het design is wel mooi maar de kwaliteit is gewoon super slecht.
Ik kan mijn onderste 2 5inch slots niet eens gebruiken door mijn Mobo.

Ik ga nu over naar de Antec 1030BEC
Dat is een kast die tenminste zijn geld waard is.
te koop bij : www.ned-cool.nl

Duur maar goed.

grt HENNEP

btw. dit is geen flame ;)

Verwijderd

hih damm ben jij afgezet heb hem by computer land gehaal voor 109 piek
moet ik inderdaad wel zeggen dat het net een koekblik is :)
maar alles past prima heb uiterraard wel wat aan passingen gemaakt 3x 80 mm fan :)
1x blauwe led voor hd
1x witte led voor power
1x rode tl voor achter het nokia klepje

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Op vrijdag 01 juni 2001 12:29 schreef sub-zero het volgende:
hih damm ben jij afgezet heb hem by computer land gehaal voor 109 piek
moet ik inderdaad wel zeggen dat het net een koekblik is :)
maar alles past prima heb uiterraard wel wat aan passingen gemaakt 3x 80 mm fan :)
1x blauwe led voor hd
1x witte led voor power
1x rode tl voor achter het nokia klepje
Heb je er een foto van wat je gedaan hebt?

Trouwens ik heb met die gozer van degreef gesproken en ik zei dat ik 'm ergens goedkoper zag.
Ik wilde een stuk hardware wat ongeveer gelijk was aan de prijs verschil.
Ik zei tegen hem geef mij een floppydiskdrive van 50 piek en dan ben je van mij af.
Ik stuurde hem een bon van computerland en ik kreeg 2 dagen later mijn floppydiskdrive. :P

dus hij heeft iets van 20 á 30 piek winst gemaakt dat is niet zo erg.

Maar laat eens een foto zien van jouw 8850.

Die van mij moet nog gemod worden.
Ik ga hem gebruiken voor mijn broertje's pc. ;)

grt HENNEP :)

Ach ja schijt aan degreef ik koop er nix meer.

Verwijderd

ja de mijne is al wel klaar met leds en display en dergelijken maar ik wacht nog op mijn nieuwe mobo en cpu

heb nog geen zin om alles van mijn oude bak over te bouwen dus wacht ff op het nieuwe spul

hier in de buurt (eindhoven)
verkopen ze hele mooie kleine tl buisje in 4 kleuren
rood
groen
blauw en geel
voor rond de 35 gulden
das beter dan die grote voor 60-80 piek
buisjes zijn ongeveer 8-10 cm lang en 7 mm dik

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

eindhoven?

is er een web-site van die zaak?
Ik woon namelijk in a'dam.

grt HENNEP

p.s. waar is je foto?

Verwijderd

mmm nee niet dat ik weet jammer genoeg

waar wil je foto's van hebben van dat tl buisje
die kan ik wel ff maken zo hoor

• oehoe
  • Laatst online: 20-08 10:27

oehoe

blije prutser, ouwe sok

subzero: waar voer jij je mods eigenlijk mee uit? Dat is wel een heel raar model Dremel op die foto van je :D :P (okee flauw, moest ff)

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Verwijderd

hihi ja mijn display mount is een beetje gammel i know maar was te lam op dat moment om hem ff af te maken omdat ik hem toch moet ombouwen straks
hih maar als ik je vertel waar ik dat gat mee gemaakt heb geloof je me toch niet :)

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

nou, waarmee dan ook, maar niet met die tandenborstel

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Verwijderd

hih nee niet met die tandenborstel nee
met een gasbranden en een plamuur mes eigenlijk :) burn baby burn :7

het gat eruit zagen ging niet goed en had geen dremel by de hand jammer genoeg dus dan maar zo he

• HENNEP

HENNEP

Just Someone

Op vrijdag 01 juni 2001 13:11 schreef sub-zero het volgende:

het gat eruit zagen ging niet goed en had geen dremel by de hand jammer genoeg dus dan maar zo he
ja toch! ;)

zou ik ook doen als het niet anders kon. :P

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Okee dan, gasbrander!! Hoera voor het rauwe werk! :)

Verwijderd

Hey sub-zero zou jij ook zo'n mooi displaytje voor mij kunnen maken (tegen vergoeding uiteraard) ICQ me ff.

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 11:51 schreef BalusC het volgende:
Ziet er goed uit.

Heb zelf ook zo'n HQ08, maar dan minder drastisch aangepast... 120mm blaasgaatje voorin zoals je hebt en verder nog twee 80mm's achterbovenin.

Dat zwarte rubberen ringetje rond de voorste blaasgat zou ik ook wel willen hebben. Wat is het precies en waar kun je zoiets op kop tikken???
ehm dat is een luchtslang die ik van mijn pa heb gejat (sorry pa ;)) en die heb ik voor een kwart uitgesneden, klemt zo in de rand van m'n blowhole

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 21:19
He dat gele ding op je processor (?) is dat een heatsink of is dat iets om je heatsink heengebouwd en daarop gewoon een fan, of is het gewoon een totaal andere fan???

tampert, kriminalpolizei

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 13:57 schreef Evilernie het volgende:
He dat gele ding op je processor (?) is dat een heatsink of is dat iets om je heatsink heengebouwd en daarop gewoon een fan, of is het gewoon een totaal andere fan???
oh dear, here we go ;)

De heatsink die ik op mijn proc heb zitten is een Alpha PEP66t, en met wat creativiteit en knutseligheid heb ik daar een 80x80 mm Sunon fan op weten te bouwen, het ding is nu een gigantisch stuk stiller, temp is paar graadjes omhoog gegaan, cpu koeler hoor je _niet_
Dat gele is aluminiumtape, waar je normaalgesproken uitlaten mee repareert geloof ik (ook van m'n pa 'geleend'), ik heb van karton een soort luchtbakje gemaakt die de lucht van de fan de hoek om laat gaan door de ribben van m'n koelblok, en die tape was perfect om em mee af te werken (lekker stug, en goed te vouwen)
Tezijnertijd wil ik van blik of aluminium een airduct maken, maar ik heb nog niet echt een idee hoe ik dat aan ga pakken, iemand ervaringen hiermee? een standaard 80x60 fanconverter past er niet op namelijk omdat de fan op een PEP66t aan de zijkant zit
De shroud 90 graden kantelen zodat de fan alsnog bovenop zit vind ik geen optie want dan wordt ie met de 6x6 ys-tech fan al 5 graden warmern :(

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 13:11 schreef sub-zero het volgende:

hoezo ging het zagen niet goed?
de blowhole voorin mijn kast heb ik gezaagd met een decoupeerzaag, in het plastic front eerst afgetekend en toen (langzaam!) gezaagd met een ruime marge binnen de lijntjes :P en de rest uitgeveild

tip> zaag plastic niet op 'full speed' met een dremel of decoupeerzaag, anders smelt het weer dicht :o

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 11:34 schreef Ener-G het volgende:

[..]

euh ja hoor, meestal staat ie uit ;)

maar het zijn op de 8x8 :7 sunon op m'n cpu na allemaal panaflo's, en de 12x12 voorin draait op 7 volt

het ding is fluisterstil :)
Maar mijne is niet stil.
Ik heb vooring ook zo`n fan met een potmeter,maar nu het warmer is heb ik die ook volop staan.
En hij staat dag&nacht aan voor }:O . Maar genoeg geslijmt ff iets anders ik heb net zo`n kast, en ik wil ook zo rond gat erin.
En ze raden mij een bastubes aan,maar zijn die er in 12x12x40??
Zoja hoe krijg je die mooi vormig als de kast voorin is?????

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op vrijdag 01 juni 2001 17:19 schreef TheCornerSitter het volgende:

[..]

Maar mijne is niet stil.
Ik heb vooring ook zo`n fan met een potmeter,maar nu het warmer is heb ik die ook volop staan.
En hij staat dag&nacht aan voor }:O . Maar genoeg geslijmt ff iets anders ik heb net zo`n kast, en ik wil ook zo rond gat erin.
En ze raden mij een bastubes aan,maar zijn die er in 12x12x40??
Zoja hoe krijg je die mooi vormig als de kast voorin is?????
loopt ie dan vast als het wat warmer wordt? en wat voor fans heb je in je bak zitten? ik heb op de fan op m'n cpu na allemaal panaflo's, dat zijn de fans die zeg maar direct in contact met de buitenlucht staan

en wil je een blowhole van 40 cm maken??? ik heb gewoon een gat erin gezaagd, toen wat aangeklooid met saladebakjes e.d. en uiteindelijk een plastic chemicalienfles gevonden die in grootte overeenkwam met m'n 12x12 fan, gat in m'n plastic frontje wat groter gevijld en passen maar... en nog een gesneden rubber luchtslang om het randje heen voor de afwerking (dat zwarte 'randje' op de foto's)

bastubes hebben meestal zo'n rond randje dat over de randen van de kast heen valt waarin ie wordt geinstalleerd, en anders valt er nog wel wat leux met rubber slangen, window molding en saladebakjes te fabrieken :+

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 08:46

ddZ

Kewle mod!

* ddZ vindt het zonde om de zaag in z'n hq08 te zetten; hij heeft hem nog maar een paar dagen

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 12:06 schreef dadinanduZ het volgende:
Kewle mod!

* Chiron vindt het zonde om de zaag in z'n hq08 te zetten; hij heeft hem nog maar een paar dagen
hoe zit het met jouw voeding? die van mij maakte een ontiegelijke taggesherrie, vandaar dat ik m'n kast verknipseld heb

Verwijderd

Wel een vette mod joh! Ik wou dat ik zo creatief was.
Maar euh, kun je nog een paar foto's posten, maar dan niet allemaal aan elkaar gesmeerd als een collage??

wel gaaf hoor

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 13:05 schreef killerbolt het volgende:
Wel een vette mod joh! Ik wou dat ik zo creatief was.
Maar euh, kun je nog een paar foto's posten, maar dan niet allemaal aan elkaar gesmeerd als een collage??

wel gaaf hoor
ehm ja als ik m'n scanner weer aan de praat heb gekregen en een fatsoenlijk fototoestel heb, die pics waren met een logitech quickcam gemaakt en da's niet echt superkwaliteit :-/

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 08:46

ddZ

Op zaterdag 02 juni 2001 12:38 schreef Ener-G het volgende:

[..]

hoe zit het met jouw voeding? die van mij maakte een ontiegelijke taggesherrie, vandaar dat ik m'n kast verknipseld heb
Ik heb er niet zo last van. Maar vergeet 1 ding niet: wat de een lawaai vindt, vindt de ander wel meevallen ;) .

En voor de rest; als ik niet aan het gamen ben, dan ben ik wel aan het internetten waarbij er een mp3 wordt gedraaid; dus die voeding hoor ik niet eens ;) .

Verwijderd

Ik heb ook zo'n kast maar nog niet gemod.

Ik maak wel een schakelpaneel voorin om alle fans te besturen.

ps Ik heb wel een dremmel B-)

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 13:27 schreef dadinanduZ het volgende:

[..]

Ik heb er niet zo last van. Maar vergeet 1 ding niet: wat de een lawaai vindt, vindt de ander wel meevallen ;) .

En voor de rest; als ik niet aan het gamen ben, dan ben ik wel aan het internetten waarbij er een mp3 wordt gedraaid; dus die voeding hoor ik niet eens ;) .
mja dan hoor je hem niet, maar ik vond het toch een beetje brak dat mijn voeding als 'silent' werd geleverd met 'noisekiller', dan wil ik niet eens weten hoe dat ding klonk _zonder_ noisekiller ;)

nu kan ik rustig slapen, kast maakt evenveel geluid als dat ik mijn dakraam helemaal opengooi 's ochtens en de a9 en de a2 kan horen die op 2 kilometer afstand liggen 8-)

die fan uit mijn voeding heb ik er dus uitgesloopt, en er een panaflo voor in de plaats gezet, die (merkloze) 8x8 die uit die aopen voeding kwam trekt wel veeel cfm, misschien dat ik die nog op m'n cpu ga zetten en de sunon vervang >:) want binnenin de kast hoor je het minder volgens mij

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 13:40 schreef ureal het volgende:
Ik heb ook zo'n kast maar nog niet gemod.

Ik maak wel een schakelpaneel voorin om alle fans te besturen.

ps Ik heb wel een dremmel B-)
waarom zou je die fans willen schakelen? ik heb liever zoiets van aanzetten en dat je niet meer met knopjes hoef te pielen :) naja ik ben dan ook niet knopjesgeil ;)
en heb ook geen zin om er zo'n kermisbak van te maken met allemaal ledjes en knopjes en dingetjes
misschien een rijtje potmeters om de fans wat harder te kunnen laten blazen als het warmer is, of zo'n geinige digidoc die de boel zelf regelt
vooralsnog heb ik mijn bak nog niet zien crashen vanwege hitteproblemen (soms is het 30 graden in mijn kamer vanwege de ligging & schuin dak)

dremels zijn voor wussies :P m'n decoupeerzaag deed het veel sneller :7
dat raam in de zijkant ging in krap 3 minuten
doe wel oorpluggen in als je met een deco aan de haal gaat want je oren vinden het niet fijn >:)

• FFF
  • Laatst online: 23:24

FFF

Op zaterdag 02 juni 2001 12:06 schreef dadinanduZ het volgende:
Kewle mod!

* FFF vindt het zonde om de zaag in z'n hq08 te zetten; hij heeft hem nog maar een paar dagen
ik wil ook zo'n kast gaan halen, denk dat voordat de pc er is ingeweest de zaag er al ingaat =] of eerst ff kiijken waar ik het beste kan zetten, da's ook een optie :D dan plaats ik misschien er wel eerst in

Verwijderd

Kijk zo heb ik het gedaan met LCD in HQ-08:

Afbeeldingslocatie: http://www.expose-avondkleding.nl/mod/LCD.jpg

Trouwens staan daar ok de rest van de pics van mijn case mod....

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 17:40 schreef Ener-G het volgende:

en wil je een blowhole van 40 cm maken??? ik heb gewoon een gat erin gezaagd, toen wat aangeklooid...
typo of hoovercraft?

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 15:54 schreef ZiXon het volgende:
Kijk zo heb ik het gedaan met LCD in HQ-08:

[afbeelding]

Trouwens staan daar ok de rest van de pics van mijn case mod....
dat lcd'tje ziet er cool uit! alleen de plek vind ik wat minder, ik zou hem in een 5 1/4" bay zetten, dan hoef je ook niet zo te bukken om te lezen wat erop staat ;) wat kan je er allemaal mee? en is zo'n lcd'tje ook met blauwe backlight te krijgen? :9

• actieman
hoe heb je dat bij die kast trouwens gedaan met die ijzeren zooi achter je plastic front?

ook gewoon een gat ingezaagd?

ik heb nu wel een 80mm intake fan aan de voorkant, maar die zit gewoon op die standaard plaats en ik betwijfel of ie zo heel veel koude lucht naar binnen kan zuigen.

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

beetje slordig maar het werkt :)

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 10:29 schreef actieman het volgende:
hoe heb je dat bij die kast trouwens gedaan met die ijzeren zooi achter je plastic front?

ook gewoon een gat ingezaagd?

ik heb nu wel een 80mm intake fan aan de voorkant, maar die zit gewoon op die standaard plaats en ik betwijfel of ie zo heel veel koude lucht naar binnen kan zuigen.
yup, ik heb ook een 12x12 gat in mijn chassis gezaagd en gaten geboord voor de schroefjes.. tip> een 12x12 fingerguard deed wonderen om de exacte plek van die gaten te bepalen :)

als je gewoon een 8x8 fan in dat standaard plasticen geval hangt komt er echt geen lucht door die flutgaatjes heen, ja oke wel wat maar het effect is te verwaarlozen, hoogstens meer herrie

• actieman
ik heb gelukkig wat panaflo's op de kop kunnen tikken die krengen maken nie echt veel herrie en hebben een aardige luchtverplaatsing.

maar idd zo'n blowhole aan de voorkant is wel handig...

I’m not like the OTTERS

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 16:39 schreef actieman het volgende:
ik heb gelukkig wat panaflo's op de kop kunnen tikken die krengen maken nie echt veel herrie en hebben een aardige luchtverplaatsing.

maar idd zo'n blowhole aan de voorkant is wel handig...
panaflo's zijn idd zo'n beetje de stilste die er te krijgen zijn, en wil je optimaal gebruik maken van de luchtstroom dan is het aan te bevelen om er nix voor in de weg te laten staan en dus een blowhole zagen

• actieman
yupz met als nadeel dat ik wel weer een zooi fingerguards moet hebben...

ah wel die 80mm onderin moet toch weg voor een 120mm sunon ofzo

achterbovenin zal ik wel die blowholes maken voor 2x 80mm outtake, die gaatjes die er standaard inzitten zullen toch wel wat blokkeren :(

I’m not like the OTTERS

• Chiron

Chiron

Topicstarter
dat is het eerste wat ik eruit heb gezaagd

• actieman
nadeel is wel dat je wel weer alle meuk uit je kast moet halen :(

I’m not like the OTTERS

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 14:35 schreef actieman het volgende:
nadeel is wel dat je wel weer alle meuk uit je kast moet halen :(
tsja je moet er wat voor over hebben he... maar sowieso lijkt het me wel handig als je alle zooi eruit haalt, computeronderdelen kunnen slecht tegen ijzervijlsel >:)

ik ga misschien binnenkort het chassis van m'n kast spuiten in het blauw ofzo, tips/ideen?
kan ik de boel weer leeg halen

het leven van een tweaker gaat niet over rozen :)

• actieman
tja aan de ene kant is het wel leuk om die zooi weer opnieuw op te bouwen, maar:

- je haalt je klauwen altijd open :(
- de eerste keer start ie nooit op omdat je weer wat vergeten bent :D

I’m not like the OTTERS

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 17:14 schreef actieman het volgende:
tja aan de ene kant is het wel leuk om die zooi weer opnieuw op te bouwen, maar:

- je haalt je klauwen altijd open :(
- de eerste keer start ie nooit op omdat je weer wat vergeten bent :D
owh nog geen last van gehad, met die hq08 haal ik het moederbord met alles erop er zo uit (zit op een soort metalen lade) enigste is kabeltjes loskoppelen enzo, en mijn poten heb ik nog niet opengehaald, op die aopen zitten mooie afgeronde randjes :)

ik heb wel een snee van 2 cm in mijn duim weten te krijgen door met m'n klauw in die 12x12 cm fan te gaan hangen toen ik em wilde testen :(

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op donderdag 07 juni 2001 18:29 schreef Ener-G het volgende:

[..]

owh nog geen last van gehad, met die hq08 haal ik het moederbord met alles erop er zo uit (zit op een soort metalen lade) enigste is kabeltjes loskoppelen enzo, en mijn poten heb ik nog niet opengehaald, op die aopen zitten mooie afgeronde randjes :)

ik heb wel een snee van 2 cm in mijn duim weten te krijgen door met m'n klauw in die 12x12 cm fan te gaan hangen toen ik em wilde testen :(
Auw! Ja dat heb ik ook een keer gehad.
Wilde ik em stoppen met m'n duim. Chack!!
Was nie grappig ;) Maar hij stond wel stil! :D

De vakantie heeft alweer heimwee naar mij

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 02 december 2001 03:09 schreef sjaakduhuuhl het volgende:

[..]

Auw! Ja dat heb ik ook een keer gehad.
Wilde ik em stoppen met m'n duim. Chack!!
Was nie grappig ;) Maar hij stond wel stil! :D
moet jij hier een halfjaar oude topic voor omhoog schoppen :? :?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

ik heb ut voor de gein ook maar ff getest met mijn papst 12*12 toen ik ze kocht.. (nou ja eigenlijk was ik gewoon veel te lam om die dingen in te bouwen..)
en inderdaad dat doet pijn :P
ik heb er ook nog 1 die op 230V werkt en van metaal is, daar probeer ik het maar even niet mee :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 11:31
Ouwe koe.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.