Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 8 alternatief voor iPad Goodreader?

Pagina: 1
Acties:

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 22:40
Ik gebruik de iPad intensief voor mijn werk. Onder andere mijn vergaderstukken lees ik op de iPad en met een stylus maak ik aantekeningen op PDF's. Onderstrepen, omcirkelen of gewoon tekst erbij schrijven. Werkt eigenlijk heel prettig. Ga ik waarschijnlijk nog heel lang gebruik van maken.

Nieuwsgierig als ik ben vroeg ik me af of een dergelijk programma ook voor windows 8 bestaat. Documentbeheer en op documenten schrijven. Een Google search op 'goodreader alternative windows' levert wel heel veel hits op, maar nog geen alternatief programma. Heeft iemand hier ervaring mee?

3x Marstek Venus E V155 ; Marstek CT003 v118; Kaifa MA304-SMR5.5

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik denk dat het daarvoor nog te kort is dat Windows 8 op de markt is en die hele app store nog in ontwikkeling is. In elk geval ben ik nog niets in die richting tegen gekomen maar ongetwijfeld zal zoiets in de loop der maanden wel komen.

Even offtopic : mij lijkt het op een Ipad toch niet echt zo fijn werken met een stylus en je toch eens de Samsung Galaxy Note 10.1 zou moeten bekijken als je veel doet met aantekeningen maken in PDF etc.

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 22:40
Roel1966 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 01:36:
mij lijkt het op een Ipad toch niet echt zo fijn werken met een stylus en je toch eens de Samsung Galaxy Note 10.1 zou moeten bekijken als je veel doet met aantekeningen maken in PDF etc.
Ai, even een late reactie. De iPad is in combinatie met de juiste stylus (Kuel H10) heerlijk om op te schrijven. Zeker in combinatie met het uitstekende GoodReader (goede documentbeheersoftware en veel mogelijkheden om te synchroniseren). Ik heb een Galaxy Note telefoon, dus ken het pennetje. Ik vind de Kuel H10 lekkerder schrijven.

3x Marstek Venus E V155 ; Marstek CT003 v118; Kaifa MA304-SMR5.5