Voor een kennis heb ik een tp-link router aangesloten achter de ubee router. De reden is omdat de wifi gedeelte van de ubee problemen gaf. De ubee valt regelmatig uit met een draadloze verbinding, daarom heb ik een tp-link router achter de ubee aangesloten. Op de eerste dag heb ik deze combinatie getest, er was niks aan de hand. Echter, het lijkt wel alsof de tp-link op de volgende dag niet goed is aangesloten op de ubee. Wifi doet het dan niet. De vraag die ik stel is, hoe zal ik de instellingen van beide apparaten moeten zetten??? Ik heb niks aan de ubee instellingen gedaan en dat geldt hetzelfde voor de tp-link (behalve wpa2).
Klinkt alsof de Ubee gebruikt moet worden als router, en de TP-Link enkel als wireless accesspoint (en eventueel switch) moet worden ingezet?
Dan zou ik deze handleiding aanraden: [HOWTO]Draadloze Router gebruiken als Access Point.
Dan zou ik deze handleiding aanraden: [HOWTO]Draadloze Router gebruiken als Access Point.
Thanks, dat is wat ik nodig heb!!! Ik zal het uit proberen morgen, als het niet lukt dan zal ik hier nog posten.