Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480038

Topicstarter
Hallo,

ik heb een probleempje en kan nergens een oplossing vinden :? :

Ik heb 2 nieuwe beeldschermen gekocht (23inch) vooral voor gaming,
Ze zijn allebei aangesloten via DVI.
Maar nu kan ik nergens vinden hoe ik bijv : Euro Truck simulator 2 over 2 beeldschermen kan spelen,
of elke andere game :-( .

De videokaart is een Asus GTX 560 TI 1GB BF3 Edition

(ben nieuw hier dus ''correct me if Im wrong' }:O ')

Alvast bedankt,

Groeten,
M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:27
Welkom bij Tweakers :)

Je hebt wel beeld op beide monitoren in Windows zelf?

Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dankjewel!,

ja in windows zelf wel maar vooral met games niet.

Edit : ik heb ze als 1 groot doorlopend bureaublad

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 480038 op 27-10-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fire-X
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-03 09:33
Volgens mij kan je dat doen met displayfushion ofzo.
http://www.displayfusion.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
X-Fire-X schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:27:
Volgens mij kan je dat doen met displayfushion ofzo.
http://www.displayfusion.com/
Ik zal daar even naar kijken mmar is het Ook voor games?

(het is echt puur voor games wat niet werkt voor de rest in windows werkt het wel gewoon)

Edit(22:01) werkt niet helaas

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 480038 op 27-10-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413577

Ik keek een beetje rond en kwam dit tegen misschien dat dit je probleem oplost !

http://softth.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 413577 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:42:
Ik keek een beetje rond en kwam dit tegen misschien dat dit je probleem oplost !

http://softth.com/
thx ik zal even kijken!

Edit : al geprobeerd werkte niet :-(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 480038 op 27-10-2012 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fire-X
Anoniem: 480038 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:38:
[...]

Ik zal daar even naar kijken mmar is het Ook voor games?

(het is echt puur voor games wat niet werkt voor de rest in windows werkt het wel gewoon)
Hmmz werkt idd niet zie ik nu, alleen windows mode maar dat moet je ook niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 16:00

yzx

Gamen op dual monitor gaat toch niet :?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
yzx schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:03:
Hoezo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
X-Fire-X schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:02:
[...]

Hmmz werkt idd niet zie ik nu, alleen windows mode maar dat moet je ook niet willen.
Opzich wel een leuk programmatje en er zat ook een functie in om het tabblad volledig te maximaliseren over beide schermen, dus de game in windowed mode gezet maar dat werkte helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fire-X
yzx schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:03:
Niet? En eyefinity ed dan? Sommige games hebben zelf al de opties om m 'wide' te spelen. Met TripleHead2Go kan t wel, maar goed, dan heb je dus eigenlijk weer aparte hardware (extern kastje).

[ Voor 28% gewijzigd door X-Fire-X op 27-10-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
X-Fire-X schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:09:
Niet? En eyefinity ed dan? Sommige games hebben zelf al de opties om m 'wide' te spelen. Met TripleHead2Go kan t wel, maar goed, dan heb je dus eigenlijk weer aparte hardware (extern kastje).
eyefinity is toch alleen voor ati/amd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fire-X
ja, bij nvidia heet t surround gaming ofiets meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 16:00

yzx

X-Fire-X schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:09:
[...]

Logica?

Neem bijvoorbeeld een fps zoals Call of Duty of Battlefield, een helft van je crosshair op 1 scherm en het ander deel op de andere?

Eyefinity/Surround heeft de crosshair in het middelste scherm ;)

Ik game met een dual monitor setting, game gaat fullscreen op het hoofdschermpje en het andere scherm wordt gebruikt als entertainment, teamspeak, skype, whatever gebruikt

[ Voor 14% gewijzigd door yzx op 27-10-2012 22:41 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het gaat bij mij dus om de games zoals euro truck simulator 2, city car driving , scania truck ddriving sim, dirt enz. enz.

wat ik dus wil is op het linker scherm het stuur en op het rechter scherm de rest van de dashbord.
(alsof je 1 raam hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fire-X
yzx schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 22:38:
[...]

Logica?

Neem bijvoorbeeld een fps zoals Call of Duty of Battlefield, een helft van je crosshair op 1 scherm en het ander deel op de andere?

Eyefinity/Surround heeft de crosshair in het middelste scherm ;)

Ik game met een dual monitor setting, game gaat fullscreen op het hoofdschermpje en het andere scherm wordt gebruikt als entertainment, teamspeak, skype, whatever gebruikt
Ik beweer ook niet dat het met shooters of uberhaupt alle games praktisch is, maar met racen en simulators bv heeft t zeer zeker wel wat :) Moet bekennen dat t me in mmo's ook wel lache lijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-06 10:10
Op 2 schermen zijn spellen als Sims, Command and Conquer, SimCity, RollerCoaster Tycoon et cetera wel erg goed te doen. NFS:The Run speel ik ook op 2 schermen, windowed, en dan helemaal breed getrokken. Ja je auto zit dan wel in de bezel, maar mij stoort het niet. Ben eigenlijk zelf ook wel opzoek naar een programma waardoor bovenstaande makkelijk kan, zonder een 3e scherm te regelen (Nvidia 560Ti)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ShitHappens schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:12:
Op 2 schermen zijn spellen als Sims, Command and Conquer, SimCity, RollerCoaster Tycoon et cetera wel erg goed te doen. NFS:The Run speel ik ook op 2 schermen, windowed, en dan helemaal breed getrokken. Ja je auto zit dan wel in de bezel, maar mij stoort het niet. Ben eigenlijk zelf ook wel opzoek naar een programma waardoor bovenstaande makkelijk kan, zonder een 3e scherm te regelen (Nvidia 560Ti)
aha, ja echt k dat zou toch eingelijk niet zo moeilijk moeten zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
In ieder geval kan SoftTH met 2 schermen overweg, zolang je game maar ondersteund wordt door dat programma. Heb net even Sims 3 geprobeerd, en dat lukte best goed. Helaas doen m'n schermen een beetje moeilijk, waardoor het rechter scherm donkerder leek dan het linker (staan wel exact gelijk ingesteld, zijn exact dezelfde schermen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

ShitHappens schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:12:
NFS:The Run speel ik ook op 2 schermen, windowed, en dan helemaal breed getrokken. Ja je auto zit dan wel in de bezel, maar mij stoort het niet.
:o
Ik snap dat het technisch wel aardig bazig is om zo te gamen, maar serieus, het stoort je niet? De scenery in race-games is heel wat boeiender dan vroegah bij de eerdere NFS'en, maar het belangrijkste speelt zich nog steeds midden in je scherm af en als je hard rijdt heb je nauwelijks tijd om van die scenery te genieten?!

Respect hoor maar ik zou het niet kunnen aanzien, dan zou ik meteen voor een derde monitor erbij gaan.
Speel je op deze manier ook bijv. shooters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-06-2024
Prototype 2 speelt prima met twee schermen een 23,6 inch en eentje 15 inch.
Waarbij die van 15 inch een reso van 1440 bij 800 heeft.
Zo mis ik onder en boven wat maar heb ik toch een gelijk en veel breder beeld.
Het is belachelijk dat de drivers van amd en nvidia dit voor 2 monitoren niet ondersteunen maar voor 3 wel.

Gtx570 trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
SuBBaSS schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:58:
[...]

:o
Ik snap dat het technisch wel aardig bazig is om zo te gamen, maar serieus, het stoort je niet? De scenery in race-games is heel wat boeiender dan vroegah bij de eerdere NFS'en, maar het belangrijkste speelt zich nog steeds midden in je scherm af en als je hard rijdt heb je nauwelijks tijd om van die scenery te genieten?!

Respect hoor maar ik zou het niet kunnen aanzien, dan zou ik meteen voor een derde monitor erbij gaan.
Speel je op deze manier ook bijv. shooters?
Nee, speel geen shooters, en als ik het doe is dat op de XBOX360.
Pagina: 1