Hallo,
Ik zit al even te denken om mijn pc eens te upgraden. Wat ik nu heb:
- Case: Oude grijze Chieftec (type weet ik niet)
- Mobo: Gigabyte EP43 DS3
- RAM: 2x 2GB OCZ DDRII 1066MHZ
- CPU: Intel E8400 @ 3,6GHZ met Arctic Freezer Xtreme
- GPU: Radeon HD 6850
- Voeding: Coolermaster M520
Nu heb ik volgende upgrade set op het oog: ALTERNATE Upgrade Kit
Samen met deze case: Antec One Alternate edition
En dan nog eventueel een SSD: Samsung MZ-7PC256B/WW
De componenten die ik wil behouden zijn: CPU koeler (past ook op socket 1155, vandaar), Voeding (520W zou toch voldoende moeten zijn denk ik?) en graka (die zou nog wel een tijd mee moeten kunnen)
Maar nu vroeg ik me nog af, is het een goed idee om nu te upgraden, of komt er binnen enkele maanden wat interessanter uit dat ik beter kan wachten? Zou graag de nieuwe GTA en uiteraard toekomstige games vlot kunnen spelen.
En is een SSD zijn prijs waard tov een HDD? Is het snelheidsverschil echt zo groot?
Alvast bedankt
Ik zit al even te denken om mijn pc eens te upgraden. Wat ik nu heb:
- Case: Oude grijze Chieftec (type weet ik niet)
- Mobo: Gigabyte EP43 DS3
- RAM: 2x 2GB OCZ DDRII 1066MHZ
- CPU: Intel E8400 @ 3,6GHZ met Arctic Freezer Xtreme
- GPU: Radeon HD 6850
- Voeding: Coolermaster M520
Nu heb ik volgende upgrade set op het oog: ALTERNATE Upgrade Kit
Samen met deze case: Antec One Alternate edition
En dan nog eventueel een SSD: Samsung MZ-7PC256B/WW
De componenten die ik wil behouden zijn: CPU koeler (past ook op socket 1155, vandaar), Voeding (520W zou toch voldoende moeten zijn denk ik?) en graka (die zou nog wel een tijd mee moeten kunnen)
Maar nu vroeg ik me nog af, is het een goed idee om nu te upgraden, of komt er binnen enkele maanden wat interessanter uit dat ik beter kan wachten? Zou graag de nieuwe GTA en uiteraard toekomstige games vlot kunnen spelen.
En is een SSD zijn prijs waard tov een HDD? Is het snelheidsverschil echt zo groot?
Alvast bedankt