Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies : hoe Dell laptop aanschaffen? compatibiliteit issue?

Pagina: 1
Acties:

• Ardiendo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01-2023
Advies van een andere orde...

Ik probeer na lang beraad een 15R SE laptop te kopen bij Dell. Hierbij kies ik voor Windows 7 en een sleeve als extra. Ik krijg echter niks aan mijn mandje toegevoegd, omdat de Dell site erop staat dat ik eerst de compatibilteitproblemen oplos. HOE is mijn vraag. Ik heb gekozen voor Windows 7 (UK) i.p.v. de standaard gekozen Windows 8 (NL).

De Dell chat is nu niet open en dan nog... ik wil niet via de chat bestellen, maar via Shopkorting e.d.

Weet iemand van jullie raad? :?

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-11 10:07
Waarom wil je de windows 7 uk versie hebben? Voor de taal?

Want die kan je later (dacht ik) nog veranderen :)

• Ardiendo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01-2023
Mdehoog schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 15:34:
Waarom wil je de windows 7 uk versie hebben? Voor de taal?

Want die kan je later (dacht ik) nog veranderen :)
Nee, ik wil liever Windows 7 hebben. Windows 8 zie ik zelf nog niet echt zitten. En ze bieden bij Dell alleen Windows 7 (UK) aan als Windows 7 alternatief. Vraag me niet waarom. Dat het UK of NL is maakt me niet uit.

Window 8 (NL) doet ie verder wel. Het is ook niet zo dat mijn browser op UK of zo is ingesteld dat ie UK toont. Taal staat op NL-nl Dutch. Hmm... of is de enige optie dan toch Window 8 selecteren en Windows 7 via een andere weg bemachtigen. Moet ik wel een clean install gaan doen. Beetje jammer wanneer je een systeem koopt met OS en extra's software.

Kies ik eerst Windows 8 en dan achteraf wijzigen nadat ie al aan 't mandje is toegevoegd, dan kan ik het ook niet doorvoeren.

[ Voor 35% gewijzigd door Ardiendo op 27-10-2012 15:55 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:47

Quad

Doof

Je kan toch gewoon bestellen? Er zullen geen problemen zijn iig.

Edit: Niet dus. Mja ik zou hem gewoon met Windows 8 bestellen. Je kan het altijd een kans geven :).
Ik werk er nu mee op een Medion van 1.5 jaar oud, wel wat probleempjes omdat de driversupport bij Medion nog niet goed is.

Bij Dell zal hij zonder problemen werken (mag je ook verwachten) en anders kan je altijd nog iets als start8 toevoegen.

[ Voor 73% gewijzigd door Quad op 27-10-2012 19:35 ]

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd