[PW] Producten worden niet opgenomen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik heb een tijd geleden de AEG Lavatherm 56840 opgegeven. Deze is toen opgenomen onder pricewatch: AEG Lavatherm 56840L

Echter als ik naar het plaatje kijk is het niet dezelfde als ik heb. Jullie hebben de "L" versie toegevoegd die afwijkt van de originele vanwege een ander display. Ik heb meerdere verzoeken ingediend om de T56840 toe te laten voegen zodat ik een review kan schrijven. Helaas tot op heden zonder resultaat.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Het probleem is dat er niks over de (T)56840(L) te vinden is op de site van AEG. We zijn dus afhankelijk van andere bronnen, vaak zijn dit shops. Helaas hebben de shops het ook niet altijd op orde, waardoor er verschillen in informatie ontstaan, wie heeft er dan gelijk? In dat geval doen we simpelweg 'meeste stemmen gelden'. Is wel meer tijdrovend (je moet tenslotte per spec informatie vergelijken, hoewel dat soort modellen gelukkig meestal alleen op detail verschillen van elkaar), maar het is wel beter dan helemaal niet opnemen.

Goed, nu de vraag van hoe gaan we het in dit geval gaan doen. Heb jij de pricewatch: AEG Lavatherm 56840L bij ons ingediend op basis van de T56840 die jij hebt? En moet dus eigenlijk alleen het plaatje en de naam worden veranderd? Want dan kies ik liever voor die optie, er hangen verder toch geen prijzen aan (de enige prijs van Gamesshoppen.nl die eraan hangt is waarschijnlijk een fout in hun feed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Inderdaad kon ik het ook niet op de website de specs vinden, volgens mij heb ik daarom de url naar de handleiding pdf meegegeven. Ook te vinden via http://www.aeg.nl/Service--support/Manuals/

Ik heb productnummercode 91609622300 van de T56840 en kan hier de handeiding downloaden.
Heb je daar wat aan?

[ Voor 31% gewijzigd door PcDealer op 29-10-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Hmm, de handleiding heeft het over 56840 en als ik de productcode opzoek in Google zie ik steeds T56840 terug, maar nog steeds niet wat de verschillen zijn (als die er zijn) :p Maar ik ga het gewoon simpel doen: Ik heb deze aangemaakt: pricewatch: AEG T56840, de specs heb ik uit de handleiding gehaald. Mocht hier nog wat fout zitten, dit graag even melden via "Verbeter productgegevens" (linkje onderaan de specs).

Sowieso heb ik je hulp nog nodig voor het plaatje (ook hier krijg ik meerdere resultaten als ik zoek), je zei dat het plaatje bij de L-variant niet de droger is die jij hebt, is het dan wel deze: Afbeeldingslocatie: http://images.pricerunner.com/product/image/220128368/AEG-T56840-White.jpg
Zo nee, heb je een voorbeeld van hoe die er dan wel uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Zonder en met L(CD Display):
Afbeeldingslocatie: http://www.massinger-ulm.de/WebRoot/Store4/Shops/61366570/4982/2800/787C/9440/F2C7/C0A8/28BC/E9C4/lt56840.jpgAfbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1347010988.jpeg

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 29-10-2012 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Volgens mij hebben ze allebei een LCD-display (de looptijd-indicatie), maar heeft de L variant nog een groot zwart vlak eromheen, waarvan mij de functie niet helemaal duidelijk is. Of is dat een iets uitgebreider (grafisch) display die de 4 statuslampjes vervangt (zoals ook te zien is op pagina 10 van de handleiding)?

En dat zou dus betekenen dat we van de T56840 ook een T56840L versie hebben?

In de maanden naar de launch van witgoed in de PW ben ik zowat fulltime bezig geweest met het vullen van de categorieen, ik werd soms gillend gek van alle versies, onduidelijkheden, fabrikanten die niet reageerden op vragen en soms gewoon onlogische dingen. This brings back not so happy memories :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Glaanie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:52:
Volgens mij hebben ze allebei een LCD-display (de looptijd-indicatie), maar heeft de L variant nog een groot zwart vlak eromheen,
Inderdaad.
waarvan mij de functie niet helemaal duidelijk is. Of is dat een iets uitgebreider (grafisch) display die de 4 statuslampjes vervangt (zoals ook te zien is op pagina 10 van de handleiding)?
Ik denk het wel.
En dat zou dus betekenen dat we van de T56840 ook een T56840L versie hebben?
Klopt. Ik heb dus de niet-L.
In de maanden naar de launch van witgoed in de PW ben ik zowat fulltime bezig geweest met het vullen van de categorieen, ik werd soms gillend gek van alle versies, onduidelijkheden, fabrikanten die niet reageerden op vragen en soms gewoon onlogische dingen. This brings back not so happy memories :p
Arme jij :'(

Pagina: 1