Toon posts:

Veel te veel betaald, wat nu te doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
:(

ok ok, het was ook dom van mij, maar toch heb ik het gevoel dat ik er ben ingeluisd:
Ik heb bij de grootste 'dealer' van amiga hard- en software ni nederland een pcmcia netwerkkaartje voor mijn amiga 1200 gekocht, ervan uitgaande dat ik toch een kaartje met 'specifieke' amiga drivers moet hebben (ik ben niet zo'n amiga kenner). Ze verkopen mij zo'n ding voor 159,- (ik al een beetje zuur), maar ik toch blij met m'n 'echte' amiga pcmcia netwerkkaart.

Kom ik er net achter dat de amiga met 1 universele netwerkdriver werkt (1 filetje!) en dat is ook het enige wat op de naamloze 'driver-diskette' staat. Kom ik OOK nog achter dat zelfs superstandaard edimax 4000 of dynalink L10 kaartjes van verkoop 85,- piek hier gewoon mee kunnen werken!

ik voel me best genaaid, zou ik hier wat aan kunnen doen of ben ik gewoon een domme lul geweest dat ik me zo heb laten bedotten door die lui??

grtz,
Olivier.

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
domme lul

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

Verwijderd

Topicstarter
eheheh, ik ben niet voor niets de rechtmatige eigenaar van www.dommelul.nl lijkt me :)

Verwijderd

Effe terug gaan. Wie niet waagt wie niet wint (zo genoeg filosofische uitspraken voor vandaag).

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
he man, too bad, uiteraard restitutie van aankoopbedrag eisen.
Baat het niet, het schaad
edit:
t
ook niet, etc.
Bla die blah.
Suc6

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Als dit bij Barlage computers is gekocht dan kun je dus :9~ naar je geld.
Die neemt alleen maar geld in !!!!

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Als die zaak ook die goedkopere kaartjes verkoopt, zeggen dat deze kaart het niet lekker doet op je bak en vraag om zo'n goedkopere, omdat je hoorde dat die het beter doen. :P

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Hoe lang is het geleden, binnen 8 (sommige zaken 14) is het toch niet goed/geld terug?

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:47
Idd, in België bestaat er iig een systeem waarbij je binnen de aantal dagen van je aankoop af kan zien, en het hele boeltje gewoon kan teruggeven. Dan krijg je gewoon je geld terug !

En mits we allen in Europa leven...

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Verwijderd

Topicstarter
hmm...ik heb hem gisteren pas gekregen (post), dus dan zou ik hem nu nog onvoorwaardelijk terug moeten kunnen brengen?

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:47
Op vrijdag 01 juni 2001 09:28 schreef olivi3r het volgende:
hmm...ik heb hem gisteren pas gekregen (post), dus dan zou ik hem nu nog onvoorwaardelijk terug moeten kunnen brengen?
Normaal wel ja, moet je je anders eens gaan over informeren hé...

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Verwijderd

Volgens mij moet je het binnnen 8 dagen kunnen ruilen, geld terug weet ik niet zeker of dat kan, een tegoedbon of iets anders kopen is volgens mij verplicht.

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:59

JJJ

Je kunt het iig proberen, nee heb je, ja kun je krijgen...

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Oh. Bij computercity.... Da's wel een geschikte zaak. Ik zou ze ff bellen.

Als het AMIGIS was. Heheheheh. Dan ben je mooi genaaid. Want die gasten daar die sporen niet.

(Vragen nu nog meer dan 2 ruggen voor een A3000 die uitkwam in 1994!!!) Kij maar eens wat een 386 nu opbrengt. Hihihi

Verwijderd

Is die A1200 driver voor een generieke pikkimikkie kaart ergens op internet te vinden?

En kunt je gewoon met je 1200 dan filessharen met een windows/linux netwerk? of blijft het alleen bij ftp bv...

(ik ben er een beetje uit, heb mijn Amis O+ al een poosje niet meer aangeraakt
Pagina: 1