'Gereserveerd' status niet zichtbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 506 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSAsterix
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-01 13:15
Ik heb nou al een tijdje (een maand of twee, drie) een advertentie op gereserveerd staan. Vanzelfsprekend kreeg ik ook nooit reacties/vragen/biedingen/etc. op die advertentie, het ging immers om 'gereserveerde' artikelen.
Nu treedt er echter iets vreemds op: in een tijdsspanne van ongeveer een week heb ik al drie vragen binnengekomen, 'of ik er misschien nog één heb liggen?', 'heb je nog twee dezelfde?', enzovoorts.

Dus nu mijn vraag: is er iets veranderd (wellicht met de update van de site?) waardoor geïnteresseerden de status van de advertentie niet meer kunnen zien o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc050
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Hoi RSAsterix,

Als koper zie je in het overzicht van advertenties het 'gereserveerd' niet staan, gallery: RSAsterix , pas bij de advertentie wel.
Bij marktplaats zie je in het adverentieoverzicht wel staan dat een product gereserveerd staat. Nu zien mensen het pas bij het doorklikken, en denken mensen misschien dat er iets fout is.

Tweakers v&a kan dat ook in het overzicht zetten? Dat iets gereserveerd staat?

Groeten,

Marc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
en hoe zit dat met fototjes die kan ik niet verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-07 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dit is een (bekende) bug. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc050
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Hoi Flip,

Wat is 'dat'? De foto's of 'gereserveerd'? Lekker he, zo'n gemengd topic :P .

Groeten,

Marc.

@RobIII is idd cross-posting, maar ik ben geen operator :) .

[ Voor 22% gewijzigd door Marc050 op 27-10-2012 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Marc050 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 18:02:
Wat is 'dat'? De foto's of 'gereserveerd'? Lekker he, zo'n gemengd topic :P .
kan geen fototje verwijderen in mijn advertensie

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSAsterix
Wat ik vreemd vind, is dat pas ongeveer een week geleden de vragen binnen begonnen te stromen. Dus nogmaals: is er iets veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-07 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin
De nieuwe site valt je niet op? :P Daar heeft het dus iets mee te maken. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSAsterix
quote: RSAsterix
Dus nu mijn vraag: is er iets veranderd (wellicht met de update van de site?) waardoor geïnteresseerden de status van de advertentie niet meer kunnen zien o.i.d?
Dus nee, de nieuwe site valt me niet op 8)7

Offtopic: de nieuwe site valt na de eerste schok nog wel mee, maar het moet allemaal een stuk compacter worden, en snel. Het vreemde is dat ik allang van de devvers zelf een veel beter ontwerp heb gezien, dat maar niet geïmplementeerd wordt.

[ Voor 43% gewijzigd door RSAsterix op 29-10-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Anyway, alles over de site wordt uitgebreid besproken in LA. Om het enigszins centraal te houden, doe ik deze hier dan ook op slot. In ieder geval bedankt voor het melden :D
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.