CM00-01 springt terug naar windows

Pagina: 1
Acties:

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-02 23:50
Ik speel CM00-01 op mijn win2000 machine. Dat ging altijd goed.

Nu ben ik echter in mijn savegame beland op het punt dat de datum overspringt van 31-dec-2005 naar 1-1-2006. Zodra hij op 1-1-2006 komt springt ie uit het spel en gaat terug naar win2000 alsof er niks was gebeurd. Spel is dus gecrasht zonder foutmelding.

Heeft iemand anders ook die problemen gehad? Ik heb zowel de gdi als de update geinstalleerd, helpt niet.

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02 17:26
Heb je een back-up van je spel? Ik ben op het eerste gezicht bang dat je savegame corrupt is (bijvoorbeeld omdat er ooit eens iets fout is gegaan bij het wegschrijven). Als dat inderdaad zo is zul je wel een gat in de lucht vloeken, maar dan zit er niks anders op dan overnieuw te beginnen. Ik heb dat een keer gehad na 5 seizoenen (crashte na het laden steevast na de tweede wedstrijd), en sindsdien maak ik elk half seizoen een back-up van m'n savegame. Na een heel seizoen (2 back-ups) kun je de oudste van de 2 wel verwijderen en vervangen door de nieuwste.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-02 23:50
Ik heb ook zo'n vermoeden, dat de savegame niet meer klopt. Ik had geen backup en een prachtige team, heel jammer.

Ik ga wel met een editor aan de slag om die team weer samen te stellen en begin weer overnieuw.

Verwijderd

Savegame die verpest wordt is inderdaad zwaar bout. :( Heb 't vaak genoeg gehad en maak nu voortaan ook een backup om de zoveel tijd...