Toon posts:

Gebroken core

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was hier mee bezug maar hij is weg.
Beschadigde core kan tegenwoordig geruild worden kreeg ik vandaag te horen !!

(Het schijnt dat amd niet al te erg beschadigde cpu's nu inneemt.)

Bij Mycom kon ik de mijne 1300 gelukkig ruilen voor een 1333 nog wel :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat is goed nieuws natuurlijk, want dat gestuntel met cores was voor mij een van de redenen dat ik voor Intel heb gekozen...

Oh ja, en ik had al een Abit BE6-2 Raid, dus een nieuw mobo moest er dan ook bij.

Maar waar staat dit bevestigd?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 10:35

xxfile

\/ It's me \/

Ik zou het maar proberen te ruilen.
Nee heb je, ja kan je krijgen.

Maar idd, waar heb je het van gehoord?

Nieuw, nu met Twitter

Verwijderd

Topicstarter
Heb het vanmiddag in de winkel gevraagd en ze deden er helemaal niet moeilijk over omdat (zie bovenstaand verhaal)..

Het innemen zegt ook al wat.
Normaal omdat amd ze niet terug nam deden ze dat niet en moest de consument een nieuwe kopen. Nu wel mits de core niet helemaal in 2 ligt.Neemt amd ze ook terug dus voor de winkel en de consument een mooier vooruitzicht en AMD met de brokken van de knutselaar :D
<EDIT> Bij mycom vertelden ze mij dat </EDIT>
Niet een 2e keer een superorb gaan gebruiken is het advies.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
ik ga morgen me superorb er vanaf halen
oppassen ?
iemand nog tips

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Eeuh afhalen is een minder probleem..
Maar probeer de orb zelf niet aan te raken als je met het clipje losmaakt en de orb staat scheef of wankel nog niet aanraken
als je em helemaal los heb omhoog trekken raam opendoen en weggooien dat projectiel..

Kan je niet uitleggen hoe je het moet doen kan het wel voordoen :D

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Jongen's kopen gewoon allemaal even een Spacer, ben je van het hele gecrunch gedoe af...

• Bluezy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Op vrijdag 01 juni 2001 01:36 schreef WarPuppy het volgende:
Jongen's kopen gewoon allemaal even een Spacer, ben je van het hele gecrunch gedoe af...
Een super orb is niet geschikt voor het gebruik van een spacer :(

I'm partial to your abracadabra

Verwijderd

ahh wat dan nog super orbs en golden orbs zijn zowiezo niet echt super

Verwijderd

Ik heb zo'n orb kloon ofwel iceberg IB-60 (door sommige tweakers ook wel tropical heat genoemd) Die ging er ook niet makkelijk op maar ik durf em er mooi niet meer af te halen laat staan een nieuwe (uiteraard andere cooler erop) En die super-orbs zou ik persoonlijk dus helemaal afblijven....

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:32
Dit is interesant, gelukkig is mijn oude ajfa goed over te kloken, anders zou ik hem toch slopen voor een AXIA >:)

Verwijderd

Comptechworld heeft een paar maanden geleden gezorgd dat mijn broertje een nieuwe duron 600 kreeg, dat ding waren kleine hoekjes vanaf gebroken en dat hadden ze gezien. Vond ik echt top van ze. Ze vroegen ook of ik overgeklokt had en dat had ik (ook gezegd trouwens, dat kan bij CTW gelukkig gewoon), dat moesten ze van AMD vragen ofzo.
Ik koop nu het liefst mijn CPU bij CTW, ik betaal liever een paar tientjes meer, maar dan heb je wel topservice (en nee, ik werk niet bij CTW :))

Verwijderd

Hee,
maar dan is de moraal van het verhaal dat de AMD vertegenwoordigers de instructie van de fabriek hebben gekregen om wat meer verantwoording te tonen.

En dus wat sympathieker te zijn naar de zelfbouwers. Best wel tof vind ik..

B-)

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

Hmm, als ze dat nu ook doen met een 1 ghz dan heb ik straks ook eens een keer mazzel >:)

Toch 's even met Mycom bellen straks, is wel leuk om een dooie Tbird te kunnen laten zien maar het zijn wel dure grappen.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 09:54 schreef Tijger het volgende:
Hmm, als ze dat nu ook doen met een 1 ghz dan heb ik straks ook eens een keer mazzel >:)

Toch 's even met Mycom bellen straks, is wel leuk om een dooie Tbird te kunnen laten zien maar het zijn wel dure grappen.
Ja,
persoonlijk zou ik liever een lachzak op de stoel van de Minister President leggen...
:D

Verwijderd

Zou mijn nieuwe icoon het nog doen ?? (van na xx april)...

<edit> Nee dus,... shit ! </edit>

<edit2> Nu weer wel dus,.... gelukkig</edit2>

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 18:37

bloasfist

Slot-A Crew

haha.. die van mij doet het nog wel.
[/offtopic] svp.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Topicstarter
Zucht... Ik ga nu mijn 1.33 omruilen heb vanmorgen de core weer horen kraken.

KUT KUT KUT KUT

maar moest toch al naar mycom

<edit> alweer ja.. had eindelijk mijn globalwin cooler binnen en wilde die erop zetten maar hoeft nu al niet meer grmbl</edit>

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 09:28 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Comptechworld heeft een paar maanden geleden gezorgd dat mijn broertje een nieuwe duron 600 kreeg, dat ding waren kleine hoekjes vanaf gebroken en dat hadden ze gezien. Vond ik echt top van ze. Ze vroegen ook of ik overgeklokt had en dat had ik (ook gezegd trouwens, dat kan bij CTW gelukkig gewoon), dat moesten ze van AMD vragen ofzo.
Ik koop nu het liefst mijn CPU bij CTW, ik betaal liever een paar tientjes meer, maar dan heb je wel topservice (en nee, ik werk niet bij CTW :))
CTW rulezz! :)
Dat hebben wij saampjes al vaak over ICQ besproken :)

Ik heb donderdag ook een Abit KT7a daar gekocht een CTW Bigtower met 300W voeding. Kast was 179 ofzo. Ik kwam thuis en die kast beviel me meteen al niet (ik kon niet ff snel in de winkel kijken want hij stond niet in het showroompje). Ik ben meteen teruggegaan en mocht ruilen tegen een Miditower van CTW (300W), en ik kreeg 40 gulden toe :)

En nu is het wachten op mijn TB 1200...

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

heh, hoop dat Mycom evenzeer ruled als ik langskom met een kapotte Tbird >:)

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij roelden ze weer 2x een gecrunchte processor geruild (en bijna de rest van me pc deze week heb een off-tweak-weak) nu eindelijk me globalwin cooler alles inelkaar gezet en loopt als een trein.

Thanx Mycom :)

ennuh tweaken doek volgende week wel weer :D
Pagina: 1