Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Winvnc gebruikt ook 5900. misschien moet je die ook doorgooien.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
idd gebruikt winroute 2 poorten
5800
5900
Een is voor vncviewer.exe en die andere is voor connectie via Brouwser. ik weet effe niet meer uit mijn hoofd welke poort voor wat is
5800
5900
Een is voor vncviewer.exe en die andere is voor connectie via Brouwser. ik weet effe niet meer uit mijn hoofd welke poort voor wat is
hoe doe je dat trouwens, via je browser connecten?
-thnx! [had het zelf ondertussen ook gevonden...]-
-thnx! [had het zelf ondertussen ook gevonden...]-
http://<jo.uw.IP>:5800
Zo dus....:)
Zo dus....:)
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Ik begrijp het niet helemaal meer, de topicstarter heeft het over een of programma(winvnc?!?) en Mar begint er over dat Winroute 2 poorten gebruikt.
Winroute (PRO)gebruikt idd 2 poorten, namelijk: 3129 (web-admin) en 44333 (remote-admin)
hoop dat dit zinvolle aanvulling is... maar zoals ik al zei, ik begrijp het niet helemaal meer...
Winroute (PRO)gebruikt idd 2 poorten, namelijk: 3129 (web-admin) en 44333 (remote-admin)
hoop dat dit zinvolle aanvulling is... maar zoals ik al zei, ik begrijp het niet helemaal meer...
Dit was volgens mij op te lossen door "Exclude this PC from NAT" aan te vinken.
offtopic:
http://192.168.0.15:5800/ GREAT !
Weet iemand ook of je je clipboard kan transferren met WinVNC ?
http://192.168.0.15:5800/ GREAT !
Weet iemand ook of je je clipboard kan transferren met WinVNC ?
Concrete Loop Watercooling
Niemand ? Werkt het nou ?
Hij maakt een typ/formulatiefout. Hij bedoelt uiteraard de poorten van WinVNC en niet die van WinRoute.Op vrijdag 01 juni 2001 20:32 schreef Millennium het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal meer, de topicstarter heeft het over een of programma(winvnc?!?) en Mar begint er over dat Winroute 2 poorten gebruikt.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Ik heb met WinVNC ook ingelogd op de proxy van een kennis van mij, met WinRoute.. lukte eerst ook niet. Na veranderen exclude gebeuren werkte het wel.
Was het niet zo dat je met VNC poort 5800 en 5801 moest mappen? (en 5900/5901 als je via Http werkt?)
Yep, ik wel. Werkte ook keurig, maar is een groot pakket en ietsje trager heb ik het idee.Op maandag 04 juni 2001 11:15 schreef xanderpooh het volgende:
heb je PC Annyware al eens geprobeerd ipv vnc??
Copy/paste werkt goed hoor via vnc..
Je moet het alleen met de muis doen, dus niet met ctrl+c / ctrl+p.
Je moet het alleen met de muis doen, dus niet met ctrl+c / ctrl+p.
- NAC Breda -
En trageeeeeeeeeer, en kost (officieel) veel knakeeeeeeeeen....Op dinsdag 19 juni 2001 21:48 schreef _LOSS_ het volgende:
pc anywhere is BETERRRRRRR
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
Pagina: 1