Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerman1991
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-02 12:10
Hallo,

Ik ben op zoek naar een mediaspeler met een hdd (mag ook optioneel zijn). Wat deze moet kunnen is het volgende: Via de pc, laptop bestanden op de hdd zetten, ook moet hij bestanden van mijn computer kunnen afspelen zodat ik de film niet op de hdd hoef te zetten. Het liefst met het elk formaat afspelen dus ook mappen zoals video_ts en bdmv mappen. Vaak zit er youtube op een mediaspeler, weet niet of de mogelijkheid bestaat om deze via een android smartphone of tablet te bedienen voor het in typen. Heb de google tv van sony gezien met een hele mooie handige afstandsbediening waar je ook nog eens mee kunt browsen, maar wat ik gelezen heb is dat dit niet echt een mediaspeler is. Hij mag ongeveer een 200 euro kosten.

Verder wil ik nog een aantal dingen weet niet of een mediaspeler hiervoor de oplossing bied of dat er misschien een ander apart nodig is? Graag wil ik bestanden die op een hdd staan(kan zijn op dus de mediaspeler of andere aparaat en mag ook extern erop aan te sluiten zijn) op mijn een android smartphone of een tablet met android afspelen, maar ook wil ik bestanden die dus op mijn mobiel of tablet staan afspelen op de tv(als het video bestand is) en het geluid via mijn versterker hebben. Misschien dat een samsung media hub hier de oplossing voor is? Deze optie mag ongeveer 60 euro kosten, dus als er 1 apparaat is die alles kan mag het bedrag to ongeveer 260 euro.

Ik heb vandaag al naar een aantal dingen bekeken maar, kom er niet echt uit wat nou geschikt is voor zowel het streamen als de functionaliteit met tablets en smartphones. Graag hoor ik van jullie welk(e) apparaat of apparaten geschikt zijn om dit te kunnen doen.

Alvast bedankt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Killerman1991 op 27-10-2012 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:16

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Aankoopadvie smag in het aankoopadviesforum: move naar CEA. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:04

DjVe

Hatsaflats!

Ik denk niet dat je iets gaat vinden met deze eisen. Ik zou persoonlijk dan gaan voor een Synology NAS waar je bestanden op zet (en eventueel ook op kan downloaden via torrent of nieuwsgroepen) en dna vervolgens een Boxee Box gebruiken bij de TV om alles af te spelen, die heeft in ieder geval veel opties en is te bedienen met iOs en Android (en heeft ook een afstandsbediening met QWERY tobo). Daarnaast zijn er vast wel players voor android die bestanden via de NAS kunnen streamen naar je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat je eerste vraag betreft, deze: pricewatch: Western Digital WD TV Live Hub 1TB kan dat allemaal en heeft ook een app voor iOS en Android zodat je hem met je telefoon kunt bedienen.

Edit: Wellicht even doorlezen? reviews: WD TV Live Hub

[ Voor 18% gewijzigd door warp op 29-10-2012 14:35 ]