Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 13:20
beste medetweakers,
Ik heb een klein maar vreselijk iritand probleem als een 15 jarige sociaal jongen :9

Ik heb dus een one X, heel mooi en heel leuk allemaal, overdetop fantastisch.maar een ding kan het niet, bereik krijgen..
Als ik midden op straat fiets heb ik (als ik geluk heb) 1 streepje en geen internet..en als ik in een super goed gedekte stad ben krijg ik gelukkig nog internet (edge)
Allemaal helemaal fijn & snel dus "kuchekuch" .als ik thuis ben loop ik om het uur naar buiten om mijn sms'jes even te ontvangen, fijn zeg htc :)
Nu denk ik zelf aan 2 dingen, maar ik heb toch liever jullie mening daarbij, omdat er vast wel wat experts op dit gebied actief zullen zijn op tweakers..
-mijn antenne is na 3 weken al kaduuk
-mijn simkaart is kapot vanwege hitte van telefoon

Mening stelling 1: lijkt me sterk, aangezien de wifi & signaal in dezelfde module zitten..en soms heb ik wel berijk..toch streep ik deze mogelijkheid niet meteen af
Mening stelling 2: dit lijkt mij zelf het meest logische, ik speel er best veel spelletjes op om tijd te doden, en de tegra-3 in de one x kan goed warmlopen, ook zit de simslot boven in de telefoon, i.p.v inderin dus zit ook direct boven de warmtebron, en tsja..hitte wil omhoog..ik heb heb al eens goed bekeken en ik zie een klein rechthoekig chip onder de middelste koperen lijn..lijkt me al niet goed..ik wacht er nog 1 dag mee voordat ik gillend naar de winkel ren om hem voor 2 weken op te sturen (wat ik dus eigenlijk wil vermijden)

Hopelijk kunnen jullie mij helpen! :s

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 22:32

pathfinder2k

is hier...

Berijk = bereik (Fixed, volgende keer graag een TR))

Zelfde locatie, andere SIM erin kijken of er verschillen zijn. Hitte icm SIM problemen lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door janvanduschoten op 27-10-2012 08:27 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:51

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wat hierboven ook staat, ik zou het eens met een andere simkaart (bij voorkeur ook een andere provider) proberen, ik verwacht dat het daar in zit. Ik had zelf last van het wifi probleem en geen last van het bereik, dus andersom zou het ook best mogelijk kunnen zijn.

Nog even van huishoudelijke aard: Zou je de volgende keer je bericht willen controleren op spelfouten, het leest nogal storend (even copy&paste in Word doet al wonderen in dit geval)
Ook doen we op het forum elkaar de hele dag de groeten, dat hoef je niet meer onderaan je post te zetten. Vriendelijk bedoeld maar het is niet nodig :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:56

Zorian

What the fox?

Je weet dat er een bekend probleem is met de WiFi-antenne van de HOX? Gewoon opsturen. :) Bijna elke HOX heeft het (gehad), designfoutje. En ja, dat probleem kan doorspelen richting de antenne voor 3G.

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 13:20
janvanduschoten schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 08:31:
Wat hierboven ook staat, ik zou het eens met een andere simkaart (bij voorkeur ook een andere provider) proberen, ik verwacht dat het daar in zit. Ik had zelf last van het wifi probleem en geen last van het bereik, dus andersom zou het ook best mogelijk kunnen zijn.

Nog even van huishoudelijke aard: Zou je de volgende keer je bericht willen controleren op spelfouten, het leest nogal storend (even copy&paste in Word doet al wonderen in dit geval)
Ook doen we op het forum elkaar de hele dag de groeten, dat hoef je niet meer onderaan je post te zetten. Vriendelijk bedoeld maar het is niet nodig :)
ik heb hem zojuist even doorgenomen op mijn laptop, sorry als het zo storend was..had dit gisteravond even via de telefoon getypt..is nu ge-edit! :9

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions