Kenmerk type koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWM
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:20
In de categorie Beeld & Geluid > Geluid > Koptelefoons is het kenmerk 'Koptelefoon type'.
Bij dit kenmerk zijn de volgende waarden mogelijk:
  • Gesloten
  • Half open
  • Open
  • In-ear
Ik mis eigenlijk twee waarden, namelijk on-ear/supra-aural en over-ear/circumaural
Daarnaast heb ik het idee dat de de kenmerken 'klankkast' en 'type koptelefoon' door elkaar gehaald zijn.
Zou het niet netter zijn als dit twee aparte kenmerken zijn?
Dan zou je ongeveer dit krijgen.

Klankkast
  • Gesloten
  • Half open
  • Open
Koptelefoon type
  • Over-ear / circumaural
  • On-ear / supra-aural
  • Earbuds
  • In-ear
Daarnaast denk ik dat het kenmerk 'koptelefoon type' ook bij de categorie Games > Consoles & accessoires > Gaming headsets past.
Ik hoor graag wat jullie hier van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Om eerlijk te zijn ben ik niet zo heel bekend met de verschillende technieken van koptelefoons. Zoals ik jouw voorstel doorlees, klinkt het wel plausibel. Wel ga ik nog even overleggen met een collega die dieper in deze materie zit dan ik. Ik zet 'm sowieso op de lijst met verzoeken, even kijken hoe we het exact gaan uitwerken.

Jouw laatste opmerking is wat mij betreft ook prima, wel vraag ik mij af hoeveel (in-ear) oordopjes er in die categorie zijn :+ Maar het is wel handig om de on-ear en over-ear typen uit elkaar te kunnen halen, ook deze zet ik op de lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWM
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 08:20
Top! Ik ben zelf ook geen expert op dit gebied, maar dit .zijn dit mijn bevindingen na wat onderzoek online.
Ik twijfelde ook over de twee soorten oordopjes, maar zag dit op een andere site.
Ik had het overgenomen met het idee dat jullie daar uiteindelijk wel raad mee zouden weten.
Op zich kan ik me voorstellen dat mensen hier specifiek naar op zoek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Goed, ik heb jouw idee vrijwel 1 op 1 overgenomen, dat was inderdaad het beste :) Kort gezegd is de oude specificatie genaamd "Koptelefoon type" renamed en uitgeschakeld en de twee zoals hierboven beschreven zijn ervoor in de plaats gekomen. De 200 populairste koptelefoons zijn voorzien van deze nieuwe specs, er zullen in de komende tijd meer bijkomen.